Menu

שיווק רשתי

 

שיווק רשתי, שיווק רב שכבתי, ועבודה מהבית בשיווק רשתי

 

מה זה שיווק רשתי?

מדובר על חברות ענק שמציעות לכם להרוויח כסף ולעבוד מהבית באופן עצמאי, בתור משווקי המוצרים של החברה, ברוב החברות אתם תצטרכו לשלם אלפי שקלים על מנת להצטרף ולהיות משווק מוסמך בחברה,ובחלק מהחברות ההצטרפות היא בחינם, יש כמובן מדרגות בכל חברת שיווק רשתי, ויש לכם 2 מטרות:

 

(1) לצרף כמה שיותר אנשים כמוכם לחברה (סוכנים, משווקים, מפיצים כמוכם)

(2) לפרסם כמה שיותר את המוצרים ואת הקישורים שלכם (בדומה לתוכנית שותפים)

 

אחרי שהבנו מה זה שיווק רשתי, יש לכם את אחת החברות המפורסמות בעולם שמציעה לכם עבודה מהבית בכל מקום מדובר על חברה שההצטרפות אליה היא בחינם!

 

חברת נו סקין, חברת שיווק רשתי אמריקאית וותיקה שקיימת משנת 1984, שמוכרת מוצרי טיפוח ויופי כמו: מוצרי אנטי אייג’ינג, מסיכות, פילינג, טיפוח השיער, הגנה מהשמש, מוצרי טיפוח לפנים, טיפוח הגוף, איפור, היגיינת הפה קרמים למיניהם ועוד, אתם מוזמנים ללחוץ כאן על מנת לראות איזה מוצרי יופי וטיפוח החברה מוכרת, מדובר על חברה עם מחזור שנתי גבוה מאוד של 2.3 מיליארד דולר, עקב המוצרים הטכנולוגים וייחודיים שהחברה מייצרת בעצמה, החברה גם החלה להגיע לישראל בשנת 2004 ומאז היא מופיעה כחברה ותאגיד לכל דבר ועניין, יש שירות לקוחות בארץ, וכמובן אתם יכולים להצטרף בחינם, היתרון בחברה הזאת שיש לכם מלווים כמוכם שהם משווקים גם של החברה והם יעזרו לכם בכל מה שתצטרכו, אז אם אתם מעוניינים להצטרף, תיכנסו לקישור למטה ותלחצו על “הצטרפו כמפיצים”, יהיה כתוב לכם לאחר מכן לרשום את מספר המפיץ של מעניק החסות, זאת אומרת מי הפנה אתכם אז תרשמו

IL3012773 לשאלות נוספות יש לכם יצירת קשר בתוך האתר עצמו עם שירות לקוחות בעברית בישראל

 

שיווק רשתי – וורלד ונצ’רס/WORLDVENTURES עבודה מהבית בתיירות

חברה מאוד מוכרת בעיקר בארץ בתחום השיווק הרשתי, אתם משלמים סכום סימלי בשביל להצטרף, מדובר על חברה שמתעסקת במכירת חבילות נופש ותיירות, החברה נוסדה בשנת 2005, ומציעה לכם גם לבלות ולהנות מנופש בעולם וגם למכור חבילות נופש ולהכניס לחברה אנשים עובדים נוספים, ולהרוויח כסף.


אחד מסמלי החברה זה המשפט: YOU SHOULD BE HERE! הכוונה שאתה אמור להיות פה ואתה מפסיד שאתה לא בחברה.

איך מצטרפים? כנסו לקישור פה למטה, או תרשמו בגוגל – וורלד ונצ’רס.

 

שיווק רב שכבתי - MLM זאת גם שיטה לעשות כסף באינטרנט, אנחנו מלמדים דברים נוספים בקורס שלנו, שיטות וטכניקות לעשות כסף מהבית 050-9557488

מחפשים עבודה מהבית? רוצים קורס שיתן לכם עבודות מהבית? קורס שעולה רק 299 שקלים חד פעמי?

 

הרבלייף – שיווק רשתי, שיווק רב שכבתי – MLM עבודה מהבית

חברה וותיקה שהוקמה בשנת 1980 על ידי בחור בשם “מארק היוז” מטרת החברה זה לספק מוצרי בריאות משלה, מוצרים כמו תזונה נכונה ופיקוח המשקל, תזונה ייעודית, תזונת ספורט, מוצרי טיפוח, אבקות למיניהם, משקאות, חטיפי בריאות, מרקים, תוספי תזונה, שייקים, תרכיזים ועוד.

 

איפה העבודה מהבית? איך מרוויחים מזה כסף?

מאוד פשוט! נכנסים לקישור בתחתית הדף, ואז אתם נהפכים למשווקים עצמאיים של מוצרי החברה, ועל כל מוצר שתמכרו תקבלו עמלה!

יש לחברה סניף בארץ בראשון לציון וזה כתובת המייל שלה – [email protected]

 

בהיפ/ביהיפ – bhip שיווק רשתי ועבודה מהבית כמפיץ עצמאי, כסף גדול מהבית

מדובר על חברה וותיקה שקיימת משנת 2007 בארצות הברית, אפשר להצטרף אליה מגיל 20 ומעלה, גם כאן אתם עובדים מהבית באופן עצמאי כמשווקים ומפיצים עצמאיים של מוצרי החברה, ועל כל מכירה אתם מרוויחים כסף, החברה מוכרת מוצרי בריאות מהטבע כמו משקה האינדיגו, קפסולות הפרפל, מזון על, שייקים, ועוד, היתרון כמו ברוב החברות של השיווק רשתי שאתם לא לבד, יש לכם עוד מפיצים עצמאיים כמוכם בהם כמו משפחה ועוזרים אחד לשני להרוויח כסף לחברה יש סניף בארץ, בהרצליה.

 

פיוצ’רנט – עבודה מהבית בשיטה חדשנית

חברת FutureNet הוקמה בקיץ 2012, לחברה יש יותר מ -5.5 מיליון חברים, ביותר מ -190 מדינות
מדובר על רשת חברתית שמשלמת לכם כסף! כן שמעתם נכון, כמו פייסבוק, אינסטגרם, וטוויטר, רק שכאן אתם תקבלו כסף! אתם מקבלים 85% מרווחי החברה ותוך תקופה קצרה אתם יכולים להגיע לרווח של אלפי דולרים.

 

יש כמה שיטות להרוויח בחברה:

(1) אפשר לצפות בפרסומות ולהרוויח כסף.

(2) רשת המטריקס – אתם קונים חבילת רשת מדיה וכל מי שבא תחתיכם אתם מקבלים עליו כסף/עמלה.

(3) הפיוצרקוין FTO – מכירים את ביטקוין? אתם מקבלים מטבעות דיגיטלים שמציירים לכם כסף אוטומטי כמו ביטקוין.

החברה מאוד מוכרת בישראל ומאוד מדוברת ברשתות החברתיות.

כסף קל באינטרנט, קל להרוויח הרבה מאוד כסף באינטרנט, אבל צריך רק לדעת את הדרך! הקורס שלנו יסביר לכם במדויק מה עושים ומה הדרך, לפרטים חייגו 050-9557488

היום בזמננו כל אחד יכול לעשות הכנסה נוספת מהבית - 050-9557488

 

עבודה מהבית בחברת טרוולאור-Travelor

מחפשים עבודה מהבית בתיירות? אוהבים לטייל? בואו לעבוד מהבית בחברת טרוולאור!

חברה מוכרת ומפורסמת בתחום השיווק הרשתי והתיירות, נרשמים, נהפכים למשווקים עצמאיים ויכולים להגיע לרווחים עצומים בחברה, אתם מקבלים קישורים, משווקים את החבילות נופש של החברה, ומקבלים כסף על כל מכירה שתגיע דרככם, אתם יכולים לפרסם אותם ברשתות החברתיות, פייסבוק, יוטוב, טוויטר, אינסטגרם, ועוד.

ואתם יכולים להביא עובדים נוספים כמוכם ולהרוויח גם מהם כסף.

הרעיון של החברה פשוט – אתם חולקים ברווחים של החברה, זה סטארט אפ קצת שונה משאר החברות, ויש עליו ביקורות טובות בגוגל ובכללי.

יש להם סניף בארץ בפתח תקווה.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *