Menu

עבודה מהבית – גוגל אדסנס

 

להרוויח כסף פאסיבי בעבודה מהבית בגוגל אדסנס!

 

מי לא מכיר את גוגל ??? כולנו מכירים את חברת גוגל! אחת החברות הגדולות בעולם לפרסום, וכמובן מנוע החיפוש המפורסם שלהם שנקרא – google search

 

בקיצור אתם יכולים להרוויח אין סוף כסף! כן מה שאתם שומעים! אלפי שקלים/עשרות אלפי שקלים או מאות אלפי שקלים בחודש! אין הגבלה למה שאתם יכולים להרוויח בגוגל אדסנס! 

 

למה? כי הרעיון בגוגל אדסנס זה להרוויח כסף מפרסומות של גוגל! 

 

מאות אלפי מפרסמים בישראל ומיליונים ברחבי העולם מפרסמים בגוגל, ואתם צריכים להפיץ את הפרסומות שלהם בכל מקום אפשרי, וכל לקוח שיקליק על הפרסומות שלהם, רק יקליק אתם תקבלו כסף!

 

איך אתם מפרסמים את הפרסומות של גוגל אדסנס?

 

מאוד פשוט! אתם נכנסים למשל לבלוגים של גוגל ופותחים לכם בלוג, לא לדאוג זה בחינם! ותיהיה לכם אפשרות בצד ימין של הבלוג שנקראת “רווחים” אתם לוחצים עליה, ואז יופיעו פרסומות של גוגל אדסנס בבלוג שלכם! וכל מי שיכנס לבלוג שלכם ורק יקליק על אותם פרסומות אתם תרוויחו כסף!

 

כמה כסף?

בין עשרות אגורות לבין עשרות שקלים לקליק! תלוי באיזה תחום הבלוג שלכם עוסק!

ואל תדאגו לגוגל יש תוכנת זיהוי חכמה, גוגל יודעת לבד איזה פרסומות לשים אצלכם בבלוג, זה נקרא “שטחי פרסום” שיופיעו אצלכם בבלוג, כמובן אם יש לכם אתר אתם יכולים לפרסם גם שם את הפרסומות של גוגל אדסנס.

 

את הכסף אתם מקבלים בהעברה בנקאית ישירות לבנק בלי שאלות, אחרי שהגעתם ל-400 ש”ח רווח מהקליקים שלחצו המבקרים שביקרו באתרים או בבלוגים שלכם.

 

אז איך אני נרשם/ת?

מאוד פשוט וקל! נכנסים לקישור הבא בתחתית הדף ומגישים בקשה לגוגל אדסנס להצטרפות ושאתם רוצים להיות שותפים של החברה הגדולה בעולם, ממלאים פרטים, גוגל כמובן יבדוק שזה באמת אתם עלי ידי מספר שיטות ופעולות זיהוי, וזהו אתם בפנים! תוכלו להשוויץ ולספר לחברים שאתם עובדים עם גוגל! ועוד מהבית.

 

 

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *