Menu

עבודה מהבית בגיוס עובדים

אתם חיילים? סטודנטים? שכירים? עצמאיים? פנסיונרים? עקרות בית נואשות? בואו ללמוד אצלנו קורס עבודה מהבית! בקורס שלנו תלמדו תוך ימים ספורים איך עושים כסף באינטרנט! בעבודה קלה מהבית! יש לנו עשרות שיעורים בעשרות תחומים, ככה שהקורס מתאים לכולם, והוא עולה כולה 299 שקלים! זהו! 050-9557488

פעם אמר אדם חכם - אם אתה רוצה להצליח בחיים תלמד מאנשים אחרים שהצליחו - 050-955-7488

 

עבודה מהבית בגיוס עובדים בכל התחומים בחברת פיליפ – fillip

תמיד רציתם לגייס עובדים? מה אם נאמר לכם שאפשר לעשות את זה מהבית!

כן כן זה אמיתי חברת פיליפ, שקמה בשנת 2016 והיו עליה כבר כמה כתבות טובות בחדשות, מציעה לכם את האפשרות להרוויח אלפי שקלים בחודש ואפילו עשרות אלפי שקלים בחודש על ידי גיוס עובדים לכל מיני תחומים!

שירות לקוחות, מכירות, הייטק, מחסנאים, נהגים, פקידים בבנק, קופאים, מהנדסים, אחראי משמרת, מנהלים, דיילים, מלגזנים, מלצרים ועוד המון!

אתם מפרסמים באתרי דרושים חינמיים מודעות דרושים כמו שמופיעות באתר עם הכתובת אימייל שלכם, פונים אליכם אנשים שרוצים לעבוד (והמון יפנו אליכם זה תחום חזק מאוד עולם הדרושים) ואתם מעבירים את הקורות חיים שלכם לאתר פיליפ, וכל עובד שיתקבל אתם מקבלים עליו עמלה כמו שכתוב עליו באתר, שזה בין 700 שקלים לבין 15,000 ש”ח! ולפעמים גם יותר! תלוי במשרה שאתם מקדמים!

מומלץ מאוד לכל מי שאוהב לגייס עובדים ולהרוויח כסף קל ומהיר מהבית!

 

עבודה מהבית בהשמה וגיוס עובדים בחברת svt.jobs

 

מדובר על אתר שהוא למעשה קהילה של השמת עובדים וגיוס דרושים מכל הארץ.

 

svt.jobs זאת קהילה של עצמאיים שמגייסים עובדים ומנהלים להם את החיי יום יום ואת שעות העבודה לפי איך שהם רוצים, לאחר שתירשמו לאתר שלהם תקבלו מערכת מסודרת עם עשרות משרות חמות בכל מיני תחומים: שירות לקוחות, נציג טלפוני, מנהלי חשבונות, חשבי שכר, נהגים, מהנדסים, אנשי הייטק, אנשי מכירות, מנהלי תפעול, אורזים, ועוד המון, ואתם פשוט צריכים לבחור לאיזה תחום אתם רוצים לגייס עובדים, אתם פשוט מפרסמים את המשרות שמופיעות באתר במאות אתרי דרושים חינמיים, או קבוצות דרושים בפייסבוק, או קבוצות דרושים בוואצפ, וכל עובד שפונה אליכם ושולח לכם קורות חיים אתם מעלים אותם לאתר ובמידה ואותו עובד התקבל בחברה מסוימת אתם תקבלו אלפי שקלים!!!

 

חברה יחסית חדשה אבל מצויינת למי שמחפש חיים עצמאיים, שקטים, וחופשיים, בלי בוס על הראש, וכמובן אפשרות לגלגל סכומים גבוהים בחודש!

 

עבודה מהבית בהשמה וגיוס עובדיי הייטק מכל הארץ ומבצע חבר מביא חבר בחברת גוטפרינדס/gotfriends

 

מכירים את מבצע חבר מביא חבר? מאוד פשוט! יש לכם חבר או קרוב משפחה או מכר, שרוצה לעבוד בהייטק? שלחו את הקורות חיים שלחו לחברת gotfriends ואולי תזכו באלפי שקלים! אם הוא יתקבל!

וגם אם אין לכם חברים שרוצים לעבוד בהייטק, אתם יכולים לפרסם מודעות דרושים באתרי דרושים בחינם, או בקבוצות פייסבוק של דרושים וכל מי שיפנה אליכם וישלח לכם קורות חיים של הייטק תעבירו אותו לחברה, וברגע שהוא יתקבל ויעבוד בחברה 3 חודשים אתם תקבלו מענק של אלפי שקלים! ואם תביאו עשרות כאלו תקבלו עשרות אלפי שקלים! 

זאת עבודה שמתאימה מאוד למחפשי הכנסה נוספת מהבית או לאנשים שרוצים להרוויח סכומים גבוהים באופן גורף מהאינטרנט!

 

מתי מקבלים את הכסף?

אחרי שהעובד ששלחתם ישלים 3 חודשי עבודה בחברת הייטק, תקבלו את הכסף בצ’ק או בהעברה בנקאית

 

עבודה מהבית בגיוס עובדים והשמת עובדים ומבצע חבר מביא חבר בחברת לוג און – b.log-on

מדובר על חברה מאוד וותיקה מהראשונות בארץ שהעלו את המבצע של חבר מביא חבר בנושא הגיוס עובדים בהייטק, על כל עובד הייטק שתביאו לחברה שיש להם מספר סניפים ברחבי הארץ, אם העובד יתקבל ויעבוד בחברה עצמה 3 חודשים אתם תקבלו בין 2,000-,6,000 ואולי יותר!

העבודה היא קלה והחברה באמת משלמת מסודר, בצ’ק או בהעברה בנקאית.

מומלץ בחום לכל מי שמחפש לגייס עובדים מהבית, מה שטוב בעבודדה הזאת בפתאום הם מתקשרים אליכם ומודיעים לכם שהתקבל עובד ומגיע לכם אלפי שקלים! שירות לקוחות מעולה שווה ביותר לעבוד איתם!

 

מבצע חבר מביא חבר בחברת נישה – nisha

 

אחת החברות הגדולות ביותר בישראל בתחום הייטק, ביוטק, פיננסים ושוק ההון.

 

מגייסת עובדי הייטק ומתעסקת בהשמה כבר משנת 1995.

 

יש להם משרות בתחומים: DBA,מהנדס תעשייה וניהול,הנדסת חומרה,מערכות מידע,תמיכה ו-System,ניהול מוצר,דרושים QA,Online,בוגרים/סטודנטים,פיזיקה ואלגוריתמים,דרושים הייטק ללא נסיון,הנדסה ותפעול,תועמלן רפואי,מו”פ כימיה/ביולוגיה,מו”פ מערכת/רב-תחומי,רוקחות,שיווק ומכירות,הבטחת איכות ואמינות,קליניקה ורגולציה,בכירים,דרושים תוכנה, השמה לקלינטק,הנדסה אזרחית,תשתיות וחשמל,איכות סביבה,שיווק ומכירות בתעשייה,תפעול,ניהול פרוייקטים,אחזקה,הנדסת תהליך,מערכות אלקטרו-מכאניות,בכירים,עוד משרות קלינטק,השמה בשוק ההון,השקעות,ביטוח פנסיוני,בק אופיס,אשראי ובנקאות,בוגרים,בכירים לשוק ההון,מסחר,מטה,ביטוח,אנליזה,מטה ופיננסים,מטה,מרקום,משאבי אנוש,כלכלנים,הנה”ח/חשב שכר,אדמיניסטרציה,עו”ד,רואי חשבון,פיתוח עסקי,תפקידים פופלארים,השמת בכירים,מנהל מוצר,Full stack developer,QA Engineer,מפתח IOS,Android Developer,System Administrator,Java Developer,הנדסאי אלקטרוניקה,מהנדס תוכנה,דרושים רוקחים,מהנדס אלקטרוניקה,Online Marketing ועוד.

 

וכמובן שיש להם תוכנית שותפים, שזה מבצע חבר מביא חבר, על כל עובד שתביאו להם שיתקבל תרוויחו 1,000 שקלים! 

מומלץ לעבוד עם כמה שיותר חברות גיוס והשמת הייטק כדי שתרוויחו כמה שיותר כסף מגיוס עובדים, כי יש חברות שעובד אחד לא מתאים להם, אבל חברה אחרת כן תיקח אותו לעבודה, לכן מומלץ לעבוד עם כמה שיותר חברות השמה והייטק שמציעים להם מבצע חבר מביא חבר.

 

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *