Menu

עבודה מהבית לפרילנסרים בכל התחומים

איך לעשות כסף מהיר באינטרנט ללא מאמץ? קורס של עבודה מהבית במגוון רחב של תחומים ייתן לך את הפתרון.

עכשיו ב-199 ש"ח 050-9557488

אל תחפשו חלומות תחפשו מציאות, דרכנו המציאות תעלה לכם רק 199 שקלים בלבד - 050-955-7488

 

עבודה מהבית לפרלינסרים בכל התחומיםxplace

לכל מי שיש מקצוע או משהו שהוא יודע לעשות באינטרנט כמו בניית אתרים, עיצוב וגרפיקה, מוזיקה, וסאונד, תכנות ופיתוח תוכנה, כל דבר בטכנולוגיה, כתיבה ועריכה, קלדנות , בק אופיס, תרגום, שיווק ומכירות, צילום, קאוצ’ינג ואימון אישי או אימון עסקי, אדריכלות ועיצוב פנים, פיננסי, קידום, פרסום, או שירות משפטי, או כל דבר אחר שהוא באינטרנט אתם מוזמנים להציע את עצמכם באתר כמו xpalce.

 

 

אז איך עובד אתר xplace?

 

פשוט מאוד! נרשמים חינם, ממלאים פרטים, וכשלקוח פונה אליכם אתם פשוט מתאמים איתו מחירים ואם זה מתאים סוגרים איתו עסקה,האתר מביא לכם לקוחות בכמויות לכל תחום שהוא, לפעמים זה עסקים ולפעמים זה אנשים פרטיים, הם באים לאתר ומפרסמים איזה עבודה הם צריכים שזה נקרא פרויקט, ואתם מציעים את עצמכם עם הצעת מחיר במידת הצורך ואם זה מתאים לאותו עסק או חברה, אז יש לכם עבודה!
המון אנשים ברחבי העולם מתפרנסים בשיטה הזאת.

 

עבודה מהבית באתר – הפרילנסרים

אתר שדומה מאוד לקודם (xplace) אתר שמציע עבודה מהבית לפרילנסרים בתחומים:

עיצוב אתרים,בניית אתרים,עיצוב למובייל,פיתוח למובייל,קידום אתרים,אפיון וחווית משתמש,פייסבוק ומדיה חברתית,תוכן וקופירייטינג,עיצוב וגרפיקה,פיתוח תוכנה, IT, מערכות מידע ו- BI,פלאש,צילום סטילס,וידאו וסאונד,תרגום,תלת מימד ואנימציה,פיתוח משחקים,פרסום שיווק ומכירות,ארכיטקטורה ועיצוב,משפט ופיננסים ועוד.

גם האתר הזה נכנסים עסקים ואנשים פרטיים ומחפשים פרילנסרים שיעשו בשבילבם עבודות קבלנות ולפעמים גם עבודות לפי שכר שעתי קבועות, או עבודות עם תלוש וכדומה.

אז אם יש לכם איזשהו ידע באחד מהתחומים שכתובים פה למעלה, או שאתם מחפשים עבודות מהבית בכל תחום שהוא, אתם מוזמנים להציע את עצמכם באתר הפרילנסרים.

 

עוד אתר נחמד שנקרא וילנסר

גם באתר הזה יש לכם אפשרות להרוויח כסף מהכשרונות ומהידע שלכם, יש פרויקטים ומודעות דרושים של עסקים וחברות שמפרסמים באתר, ואתם פשוט מציעים את עצמכם, ומוצאים עבודה אצל אחד החברות והמעסיקים, במקביל אתם יכולים לפרסם פרויקטים או עבודות שאתם צריכים ופרילנסרים יפנו אליכם ויציעו את עצמם ואתם בוחרים עם מי לעבוד ובאיזה מחיר.

קורס ייחודי של חברת עבודה מהבית ב-199 ש"ח, ייתן לך עבודה מהאינטרנט שתעזור לך להכניס אלפי שקלים כל חודש: 050-9557488

אין כסף קל צריך לעבוד קשה והרבה - 050-955-7488

 

אתר בילנסרעבודות מהבית בפלטפורמה חדשה ושיטה חדשה

מה יש לכם באתר בילנסר? האתר מזמין מעסיקים
לשתף משרות של עובדים קיימים עם מעסיקים נוספים וככה יש לכם הזדמנות תעסוקתית חדשה.
העבודות שבאתר מתאימות לכל מי שרוצה להרוויח כסף בעבודות פרילנסר או בעבודות שכירות דרך האינטרנט.

 

אתרfindafreelance

אתר נוסף שמציע עבודות לפרילנסרים מהבית, וגם מחוץ לבית, האתר מקשר בין מעסיקים שמחפשים פרויקטים לבין עובדים ופרילנסרים שמחפשים הצעות עבודה מהבית בתחומים האלו:

בניית אתרים,כתיבת תוכן,הזנת תוכן,שיווק ומכירות,עיצוב וגרפיקה,קידום אתרים,צילום ועריכה,פיתוח תוכנה,פיתוח למובייל,מערכות מידע,טכנאי מחשבים,תלת מימד,אפיון וחווית משתמש,כולבויניקים.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *