Menu

להרוויח כסף במימון המונים

דרושים עובדים מכל הארץ, לעבודה מהבית, אנשים רציניים שרוצים ללמוד איך להרוויח כסף מהבית בצורה מהירה וקלילה, ובעזרת קורס מקצועי שפיתחנו, שעלותו היא 199 שקלים חדשים בלבד!
לפלאפון שלנו חייגו - 050-9557488 עבודה מהבית - השלמת הכנסה גם למתחילים מהבית

אם אתם צריכים פרנסה קבועה מהאינטרנט ולא בא לכם לעבוד בחוץ ולקבל צעקות מהבוס חייגו 050-9557488 עבודה מהבית


להרוויח כסף מהבית במימון המונים/גיוס המונים, מתאים ליזמים שרוצים להקים סטארט - אפ חדש או לאנשים שצריכים סכומים גדולים במהירות

מאות אלפי שקלים וכיסוי חובות- אתר מימונה

 

יש לכם בעיה? או צרה? אתם בחובות של מאות אלפי שקלים או יותר? או שיש לכם בעיה רפואית? ואין לכם כסף לשלם על התרופות? אז זה בשבילכם – כסף במימון המונים!

מימון המונים או גיוס המונים זה סטארט אפ שקיים כבר כמה שנים ומטרתו לעזור לאנשים יזמים שיש להם רעיון לעסק חדש, או למיזם חדש, או אנשים עם בעיות קשות או בעיות קלות, שאין באפשרותם לטפל בהם לבד, כמו חובות, בעיות בריאותיות, תאונות שעברתם או קרוב משפחה עבר והניתוח עולה מאות אלפי שקלים ואין לכם מאיפה לשלם אותו, וכל מיני צרות שאין לכם כסף לשלם אותם, בשביל זה יש מימון המונים, אתם נכנסים לאתר מימונה או לאתרים הנוספים שנציג לכם פה, ואתם נרשמים ומספרים בקצרה בטקסט את הסיפור שלכם, ומה הבעיה שלכם, אפשר להוסיף סרטון או תמונה כדי שהסיפור שלכם יראה יותר אמין ורציני.

 לאחר מכן אתם רושמים את סכום הכסף שאתם מבקשים, והאתר מפרסם את זה בתוך כרטיס אישי וקוביה מיוחדת שלכם באתר.

 ואנשים טובים מכל רחבי הארץ באים לאתר ורואים את הסיפור שלכם קוראים אותו ומחליטים כמה כסף לתת לכם, וככל שתפרסמו את הסיפור שלכם ביותר מקומות ברשתות החברתיות, פורומים, בלוגים, ובאתרים אחרים, ככה יותר אנשים יחשפו לסיפור שלכם ויתנו לכם יותר כסף.

וכשהאתר מעלה את הקמפיין/פרויקט שלכם לאוויר הוא נשאר שם בדרך כלל 90 יום, וברגע שתגיעו לסכום שביקשתם, הקמפיין שלכם נגמר, ואם לא הגעתם לסכום שביקשתם תוך 90 יום אז אתם תקבלו את הסכום שהגעתם לאחר 90 יום, (במקרה הכי גרוע תוכלו לפרסם את הסיפור שלכם באתר נוסף אם לא הגעתם לסכום שרציתם).

דרושים אנשים לעבודה מהבית באר שבע והסביבה ... דיי לחפש עבודה ותתחילו להתפרנס מהמחשב שלכם! בעזרת צוות מומחים שבנה קורס שילמד אתכם להרוויח כסף מהבית! מא' ועד ת', ועכשיו במיוחד בשבילכם במחיר פצצה 199 שקלים בלבד
לפרטים חייגו 050-9557488 עבודה מהבית - צוות שילמד אותך לעבוד מהבית

מי שרוצה להרוויח בין 6,000-12,000 שקל בחודש בעבודה קלה מהבית על ידי הקורס שלנו שיתקשר 050-9557488

 

לגיוס כספים בסכומים גבוהים ובמהירות באתר – הדסטארט/headstart 

אם יש לכם סטארט אפ או מיזם חדש, או חלילה חוב גדול שאתם לא מצליחים לסגור, או בעיה רפואית או מחלה או תאונה שעברתם שעלות הטיפול בה מאוד יקרה ואין לכם מאיפה לגייס את הסכום הזה, בשביל זה יש את האתר – שמציע לכם אפשרות לגייס סכומים גדולים של עשרות אלפי שקלים או מאות אלפי שקלים ויותר דרך פרסום הסיפור שלכם באתר וכמובן שאפשר להוסיף תמונות או סרטון מה שיגרום ליותר אנשים לסייע לכם כספית ולתת לכם כסף.

 
 

בצד של האתר יש לכם לאחר שהעלתם קמפיין/סיפור אפשרות לתת מתנה או מכתב תודה לכל מי שנתן לכם סכום מסוים של כסף כמו למשל מי שנתן לכם 200 שקל מה אתם מוכנים לתת לו? אז למשל אתם יכולים לתת לו מכתב תודה, או כרטיס ברכה, וכדומה, וככה אתם עושים איזה כמה מדרגות כאלו של מי שנותן 50 שקל, 100 שקל, 200 שקל, 500 שקל, או 1,000 שקל.

 

האתר הדסטארט למעשה שייך לקבוצה של אתרים שביניהם:  beactive, giveback, ,fundit

לייצר הכנסה מהמחשב הנייד שלך או מהפלאפון שלך זה אפשרי וקל! כולם יכולים! עבודה מהבית זה צוות מקצועי מעל 12 שנה ניסיון בשיווק באינטרנט ובעבודות מהבית, בנינו עבורכם קורס מטורף שמלמד להרוויח כסף מהבית במחיר מבצע של 199 ש"ח בלבד, למרות שעלות הקורס המקורית היא 1,099 שקלים, אצלנו המחיר הופחת ל-199 ש"ח, למה אתם מחכים תתקשרו עוד היום לקנייה: 050-9557488 עבודה מהבית נלמד אותך להכניס 3,000 דולר בחודש ויותר!

קשה לך לקום מהמיטה? רוצה לעבוד מהטאבלט או מהפלאפון שלך בבית? חייג עכשיו 050-9557488

 

עבודה מהבית וגיוס המונים בחברת fundit – גיוס הון ליזמים עסקיים ולסטארטפים

 

עוד אתר נחמד ששייך לקבוצת אתרים בתחום הגיוס והמימון המונים, האתר הזה ספציפית מתעסק בעיקר ביזמים ובאנשי עסקים שרוצים לגייס סכומים גדולים לעסק, כמו למשל תשואה בנדל”ן בחו”ל, סטארט – אפ טכנולוגי.


יש לכם רעיון גאוני, בואו ל – fundit!  


מנגד המשקיעים שרוצים להרוויח כסף ומניות בעסקים מתחילים ובסטארט – אפים חדשים, יכולים לעשות את זה באתר הזה! 

מחפשים להרוויח כסף באינטרנט ולא יודעים איך?? במיוחד בשבילכם צוות מומחים בנה קורס קצר ולעניין, שמלמד תכלס! להרוויח כסף באינטרנט בשנת 2019, ורק עכשיו במקום 1,099 ש"ח המחיר הוא 199 ש"ח!

לפרטים נוספים תקשרו עוד היום:
050-9557488

עבודה מהבית עושים לך אחלה עבודה מהבית

אתה או את רוצים לעבוד מהבית ומחפשים באינטרנט כבר שנים עבודות ולא מוצאים? צרו איתנו קשר זה התפקיד שלנו 050-9557488 עבודה מהבית

 

גיוס כסף מהמונים ומימון המונים באתר גיב בק – giveback

אותו רעיון כמו שאר האתרים שהראינו לכם, יש לכם בעיה או שאתם רוצים לעזור לחבר ואין לכם מספיק כסף לפתור את הבעיה, ואתם צריכים את הכסף מהר, אז אתם באים לאתרי מימון המונים מספרים את הסיפור ב-2-3 דפים ומוסיפים תמונות או סרטון בשביל שיראה יותר אמין, ולכל אתר יש את החוקים שלו שזה בדרך כלל אומר שהקמפיין/פרויקט שלכם יופיע באתר עד 90 יום ויש אתרים שיתנו לכם יותר זמן, וברגע שתגיעו לסכום שביקשתם הקמפיין ירד מהאתר, ואתם מקבלים את הכסף בהעברה בנקאית או צ’ק בדואר, גם כאן האתר giveback שייך לקבוצת הדסטארט הגדולה והמובילה בתחום הגיוס המונים.

 

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *