Menu

עבודה מהבית בהקלדה, כתיבה, עריכת תוכן, ובקופירייטינג

אם אתם רוצים לעבור קורס קצר בהקלדה שעולה רק 199 ש"ח, וילמד אתכם תוך ימים ספורים לייצר עוד כמה אלפי שקלים בחודש מהבית בעבודה פשוטה ונוחה בכתיבה, אתם מוזמנים להתקשר אלינו - 050-9557488 אפטיל וורקס - כל דקה שעוברת לא חוזרת!

אל תבזבזו את הזמן שלכם לחינם! תעשו בו כסף!

עבודות מהבית בקלדנות, כתיבה, עריכת תוכן, תמלול, תרגום, כתיבת טקסטים ועוד

 

אתר מנטליקה

מי לא רוצה לעבוד מהבית בהקלדה? כולנו רוצים עבודה קלה בכתיבה מהבית, לא צריך לדבר עם אף אחד, לא צריך למכור לאף אחד, והכי חשוב עובדים מתי שרוצים, אז פה אנחנו נראה לכם מספר אתרים נחמדים שנותנים לכם את האפשרות לעבוד מהבית בהקלדה, כתיבה, תמלול, תרגום, ועריכת תוכן, ובקיצור כל העבודות שיש מהבית בהקלדה.

 

אז מה זה אתר מנטליקה? 

אתר נחמד שקיים כבר כמה שנים, ואליו תוכלו להירשם בחינם, ופשוט להתחיל לכתוב מאמרים, סיפורים, כתבות, ומה שבא לכם, ועל כל מאמר שתכתבו יוצגו בצד מהאתר אוטומטי פרסומות, וכל מי שיכנס למאמר שלכם וילחץ על הפרסומות בצד תרוויחו כסף! ממש קל!

לא צריך ניסיון או ידע, לא צריך כלום! רק לבוא ולכתוב מה שבא לכם! ככל שתכתבו יותר תרוויחו יותר כסף!

יש לכם זמן פנוי בעבודה? זמן שבו אתם לא עושים כלום? לא חבל על הזמן? בואו ללמוד קורס קצר מהבית, שילמד אתכם להרוויח בין 2,000-3,000 ש"ח בחודש בהכנסה נוספת מהבית!

לפרטים על עבודה מהבית ועל הכנסה נוספת דרך האינטרנט בשעה - שעתיים ביום שלחו לנו וואצפ 050-9557488 או חייגו אלינו! אפטיל וורקס זמן = כסף!

 

עבודה מהבית בהקלדה עיוורת, ואיך להרוויח כסף מכתיבת מאמרים בבלוג

 עוד שיטה קלה להרוויח כסף מהבית בעבודות כתיבה והקלדה עיוורתכתיבה חינמית בבלוגים

כידוע עיקר הקידום האורגני של כל האתרים מגיע בגלל מאמרים מקוריים שכותבים בעלי האתרים או כותבי מאמרים, פה אתם יכולים בלי ידע וניסיון, פשוט לפתוח לכם בלוג חינם בגוגל, שנקרא “בלוגר ולהתחיל לכתוב באותו בלוג מה שבא לכם.

 

ולאחר מכן תוכלו להציג בבלוג שלכם פרסומות של גוגל אדסנס – AdSense, ולהרוויח כסף מהגולשים שיכנסו אליכם לבלוג, וככל שיכנסו יותר גולשים תרוויחו יותר כסף, וככל שתכתבו יותר בבלוג (תוכן מקורי במילים שלכם ולא מועתק), יכנסו יותר גולשים, מאוד פשוט! ואפשר בהמשך לעשות עוד בלוגים ועוד בלוגים (כי זה בחינם) ולהרוויח אין סוף כסף מגוגל אדסנס, אם אתם רוצים יותר פרטים בנושא אתם מוזמנים ללמוד את הקורס שלנו בנושא גוגל אדסנס שעולה רק 199 שקלים, ובקורס הקצר הזה (שאותו אתם לומדים מהבית שלכם דרך המחשב) תלמדו איך מרוויחים אלפי שקלים בחודש בעזרת כתיבה בלבד בבלוגים.

אתם מוזמנים לחייג אלינו או לשלוח לנו וואטסאפ – 050-9557488 – אפטיל וורקס, לקבלת פרטים על הקורס של גוגל אדסנס

 

רוצים קורס גוגל אדסנס רציני עם סרטוני הדרכה שילמד אתכם איך באמת להרוויח כסף עם גוגל? רוצים להרוויח בחודש 10,000 שקל מהבית? אז שלחו לנו הודעה - 050-9557488 אפשר גם לצלצל אלינו, קבוצת אפטיל וורקס

להרוויח עוד הכנסה נוספת מהבית בכתיבת מאמרים, או כתיבת פוסטים, או הקלדה זה עבודה לא קלה! בשביל זה יש אותנו - 050-9557488 חייגו אלינו ותקבלו הדרכה מפורטת ומקצועית בתשלום של 199 שקלים בלבד!

 

עבודה נחמדה בהקלדה ובכתיבה מאמרים מהבית באתר לייף סטייל מגזין

האתר מציע לכם גם לרשום מאמרים בחינם ולפרסם את עצמכם, וגם להרוויח מזה כסף! 

על כל מאמר שתכתבו באתר ויגיע לחשיפה של 1,000 צפיות תרוויחו שקל אחד, מינימום לתשלום – 10 שקלים, התשלום מועבר אליכם בפייפאל. 

המינימום מילים לכל מאמר זה לפחות 300 מילה, בקיצור האתר נותן לכם גם אפשרות לקדם את עצמכם בגוגל ולקבל חשיפה בחינם, וגם להרוויח מזה כסף בעבודת הקלדה מהבית, וככל שתכתבו יותר מאמרים ככה תגיעו ליותר חשיפות ותרוויחו יותר כסף!

רוצים שנעזור לכם להרוויח כסף בעבודה מהבית בהקלדה עיוורת? או הזנת תוכן? או הזנת נתונים? או כתיבת פוסטים ומאמרים, או כל עבודת הקלדה אחרת? שלחו לנו הודעה - 050-9557488 אפטיל וורקס

לא פשוט למצוא עבודה מהבית בכתיבה וקלדנות, בשביל זה יש קורס שאנחנו מוכרים בעלות מוזלת של 199 שקלים בלבד! לפרטים תרימו לנו שיחה - 050-9557488 אפטיל וורקס

 

אתרי פרילנסרים – משרות עבודה מהבית בהקלדה, כתיבה, עריכת תוכן, תמלול, תרגום, ועוד המון

אם אתם מחפשים עבודה רצינית מהבית בעולם הכתיבה או בהקלדה עיוורת, או בעריכת תוכן, או בהזנת תוכן או בהזנת נתונים, או בכתיבה מקצועית, משרות בק אופיס, או משרות אדמיניסטרציה, יש פה לפניכם רשימה של אתרי פרילנסרים, שבהם יש אלפי עסקים וחברות שמחפשים כותבים וקלדנים לעבודות מהבית, (הם גם מחפשים עבודות בשאר התחומים, כמו עיצוב, תכנות, קידום, שיווק, ועוד המון):

 

אתר אקספלייס/XPLACE– האתר הכי גדול בישראל להצעות עבודה מהבית ופרויקטים של פרילנסרים, יתכן שתצטרכו לשלם מנוי על מנת לצפות בכל המשרות/פרויקטים הזמינים כמו באתר alljobs:

 

 להרשמה חינם לאתר XPLACE לחצו כאן

 

אתר freelancerim/פרילנסרים – גם אתר מפורסם מאוד, עם הרבה הצעות עבודה מהבית, פרויקטים ומשרות בתחומים השונים, כמו עיצוב, תכנות, קלדנות, כתיבה, שיווק, רשתות חברתיות, עריכת וידאו וסאונד, משפטים, תמלול, פיתוח ועוד:

 

להרשמה חינם לאתר פרילנסרים לחצו כאן

 

 

אתר Bilance/בילנסר – גם אתר נחמד, שמציע הצעות עבודה למחפשי עבודה מהבית, ובמקביל כמו שאר האתרים נותן שירותי פרילנסרים לעסקים שמחפשים עובדים:

 

להרשמה חינם לאתר Bilance לחצו כאן

 

אתר vlancer/וילנסר – גם אתר וותיק, שבו יש גם את האפשרות למצוא עבודה מול עסקים וחברות לפרויקטים של עבודות מהבית, לגבי התשלום יש אפשרות לפי שעות, לפי שכר בסיס, או כמובן לפי עבודה (קבלנות):

 

להרשמה חינם לאתר וילנסר – vlancer לחצו כאן

 

 

עבודה מהבית בתמלול ותרגום בחברת תמלול אודיו טקסט – timlultext

עוד חברה שמציעה עבודה מהבית בהקלדה, חברה שנקראת “תמלול אודיו טקסט” הם מציעים עבודות בתמלול שמע – אתם מקבלים הקלטה ופשוט צריכים לתמלל אותה לשכתב אותה לטקסט, הכל כמובן מהבית, בנוסף אתם יכולים גם לעבוד בתרגום אם אתם יודעים לתרגם לכל שפה שהיא אז יש לכם אפשרות לעבוד גם בתרגום כתיבה לפי שפות באתר.


מדובר על אתר מאוד נחמד, שנותן כמובן עבודות רציניות ומסודרות עם משכורת רציניתמומלץ מאוד לכל מי שמחפש עבודה מהבית בכתיבה והקלדה, תרגום, שכתוב, תמלול.

אתם רוצים הכוונה לעבודות מהבית בהקלדה? רוצים למצוא עבודה נורמלית ומכבדת בהקלדה? עבודה שתיתן לכם משכורת מסודרת שתוכלו לגמור את החודש יפה? אתם מוזמנים להתקשר אלינו ולקנות את הקורס שלנו לעבודה מהבית בהקלדה, תמלול, תרגום מסמכים, תרגום שמע ועוד! הקורס עולה רק שימו לב תקראו טוב - 199 שקלים! זהו! אין מחיר בארץ יותר זול מזה!

לפרטים - 050-9557488 אפטיל וורקס אין עבודה בהקלדה שאנחנו לא מכירים!

אתם רוצים לשבת בבית ולכתוב? רוצים לעבוד דרך האינטרנט בהקלדת מסמכים או בכתיבת מאמרים ופוסטים? אז חייגו 050-9557488 אפטיל וורקס

 

עבודה מהבית בחברת “פרוטוקול” הקלדה ותמלול שמע

 

חברה נוספת שנקראת “פרוטוקול” חברה מאוד ותיקה שיש לה מספר סניפים ברחבי הארץ אחד בתל אביב, אחד בירושלים, ואחד בבאר שבע, החברה הזאת מציעה שירותי תמלול, תרגום, וכתיבה לעסקים, ולבתי משפט.
אז מה העבודה בחברת פרוטוקול? 

אתם מקבלים קובץ שמע, שזה הקלטה, ואתם צריכים לתמלל אותו לכתב, בקיצור לשכתב אותו, מה שאתם שומעים בעברית, אתם צריכים לכתוב, זה הכל, זה נקרא למעשה “עבודת תמלול”

מה השיטת תשלום של החברה? לפי שעה? (שכר שעתי) שכר בסיס? גלובלי?

אתם יכולים לקבל שכר לפי שעה או שכר לפי עבודה, מדובר על חברה מאוד רצינית וותיקה, יש לה מספר סניפים, היא נמצאת גם בדפי זהב, יש להם פידבקים טובים וביקורות טובות, בדפי זהב, וברחבי האינטרנט, את הכסף אתם מקבלים בהעברה בנקאית, או צ’קים או מזומן או בפייפאל, הם מתעסקים בתרגומים, בתמלול הקלטות, בפרוטוקולים.

 

אתר נחמד שמציע לכם עבודה מהבית בתחום הכתיבה right4

האתר נותן שירותים לעסקים בתחומים: שירותי תרגום, כתיבת תוכן לאתרים, הכנת מצגת, סיכום מאמרים, ניתוח סטטיסטי לסטודנטים ולעסקים, ניהול תוכן, כתיבה שיווקית וכל מה שקשור לכתיבה והם מחפשים כותבים קבוע לעבודה מהבית, אז אם אתם אוהבים לעבוד מהבית בכתיבה כנסו לאתר שלהם:

 

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *