Menu

עבודה מהבית בייעוץ טלפוני

לא נמאס לכם לחפש דרושים ועבודות? תתחילו לעשות כסף מהבית! בעזרת קורס שמיועד במיוחד בשבילכם! וילמד אותכם להרוויח כסף קליל מהצד, ועכשיו היות והביקוש רב, המחיר הוא רק 199 שקל בלבד! אז הזדרזו חברים! עבודה מהבית אינטרנט ועבודה אונליין ברשת - 050-9557488

עבודה מהבית - כל הדרכים להרוויח כסף קל מהבית נמצאות באתר


יודעים לתת ייעוץ טלפוני? ייעוץ טלפוני משפטי? ייעוץ טלפוני באסטרולוגיה? או ייעוץ תזונה? ייעוץ אישי? או כל ייעוץ שהוא? יש לכם קו הכרויות? או שידוכים?

 

עבודה מהבית בחברת פייקול – להרוויח כסף מייעוץ טלפוני וממספרים של משרד התקשורת

עוד שיטה נחמדה להרוויח כסף מהבית – ייעוץ טלפוני! 

אם אתם יודעים לתת ייעוץ טלפוני בתחומים: אסטרולוגיה, ייעוץ טלפוני בדיאטה, ייעוץ טלפוני בתזונה, ייעוץ משפטי, ייעוץ טלפוני בהכרויות, ייעוץ זוגי, או כל ייעוץ אחר שהוא, אתם יכולים להיכנס לאתר פייקול, ואתם תקבלו מספרי טלפון מיוחדים, זה נקרא מספרי פרימיום של משרד התקשורת, מספרי עם קידומת כמו 1919, 1901 או 1902 או 1900, וכדומה, ואתם יכולים לשים אותם באתר שלכם, או לפזר אותם ברשתות החברתיות, בפורומים, באינדקסים, וברחבי האינטרנט, וכל מי שיתקשר למספרים הללו אתם תקבלו עד 12 שקל לדקת שיחה (אתם כמובן קובעים את המחיר ואת העלויות לדקת שיחה ללקוח שיתקשר) שזאת שיטה אדירה להרוויח כסף מהבית! בפרט אם יש לכם הרבה גולשים, והרבה אנשים שאתם נותנים להם ייעוץ בכללי. 

 

למשל אסטרולוגים משתמשים במספרים האלו, תוכלו לראות את המספרי פרימיום באתרים של אסטרולוגים, או בחלק מאתרי ההכרויות יש את המספרים האלה, יש גם עורכי דין שמשתמשים במספרים האלה לפעמים, תוכלו למצוא אותם גם באתרים של יועצות תזונה ודיאטה, בקיצור כל ייעוץ שהוא, או לכל שירות שהוא אתם יכולים להשתמש במספרים האלו, והלקוחות שיתקשרו אליכם ישלמו את המחיר שתקבעו לדקת שיחה.

 

אתם יכולים להשתמש במספרים אלה ולהרוויח הרבה כסף! אם יש לכם הרבה לקוחות שמשתמשים בשירות שלכם או בייעוץ שלכם, אז זאת גם שיטה לגבות מהלקוחות כסף, במקום שהם יבואו וישלמו במזומן, או יעשו העברה בנקאית, או ישלמו לכם בכרטיס אשראי, הם פשוט מתקשרים למספר טלפון המיוחד, הפרימיום, ומדברים אתכם את הזמן שהם רוצים לדבר, ואתם מקבלים את הכסף על ידי מערכת שנקראת paycall שזה חברה שעובדת עם משרד התקשורת, כמובן שגם הם לוקחים עמלה קטנה על כל דקת שיחה על עצם העובדה שהם מספקים לכם את המספרים האהלו, אבל את רוב הכסף אתם מקבלים, וזה עוד שיטה נוספת להרוויח כסף מהבית, שזאת שיטה שרובם בטח לא הכרתם אותה לפני זה.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *