Menu

תכניות שותפים – שיווק שותפים

עבודה מהבית בתוכניות שותפים - רשתות שותפים ושיווק שותפים

 

 תוכנית השותפים ורשת השותפים – סקינדו

תוכנית שותפים בין הגדולות בישראל, עובדת גם עם חברות בחוץ לארץ, אתם פשוט נרשמים אליה בתור מפרסמים, ותקבלו קישורים של מלא חברות כמו מי עדן, חברות נדל”ן, חברות הסרת שיער בלייזר, לוטו, טוטו, ועוד המון חברות גדולות ומוכרות בישראל, ועל כל לקוח שתביאו שיכנס לקישורים שלכם וישאיר פרטים כלקוח מתעניין אתם תקבלו כסף, כמובן שהחברה תתקשר אליו לבדוק שהוא באמת מתעניין ולא סתם, נחשבת לרשת שותפים בינלאומית וטובה ביותר:

 

רוצים לייצר השלמת הכנסה מהבית? אצלנו באפטיל וורקס תקבלו קורס מקצועי וקצר שילמד אתכם איך תוכלו להתפרנס מהאינטרנט, הקורס עולה רק 199 שקלים והוא מציע מאות דרכים ושיטות לייצר הכנסה נוספת מהבית! לפניות חייגו 050-9557488

כל הכנסה נוספת תתקבל בברכה במצב של היום, לכל אחד מאיתנו, חוץ מלאלו שלמדו את הקורסים שלנו שהם מסודרים היטב

 

 רשת השותפים וויסל – wesell

תוכנית שותפים ישנה וותיקה שיש בה עשרות חברות גדולות ומוכרות בכל מיני תחומים, אז איך אתם מתחילים?
אתם נרשמים קודם באתר שלהם שזה לוקח בדיוק דקה, ולאחר ההרשמה אתם בוחרים איזה חברה לקדם, ופשוט אתם מביאים לאותה חברה “לידים”  שזה למעשה אנשים שמעוניינים לקנות את המוצרים של אותה חברה, היתרון פה שגם אם אותם לקוחות לא יקנו את המוצרים של החברה, על עצם העובדה שאותם לקוחות שהבאתם התעניינו והשאירו פרטים והחברה אישרה שהם מעוניינים, אתם תקבלו עליהם כסף (סדר גודל של עשרות שקלים לכל אחד תלוי באיזה תחום הוא התעניין), תוכנית שותפים מומלצת ומוכרת מאוד, יש אנשים שעושים בתוכנית השותפים הזאת עשרות אלפי שקלים בחודש:

 

 תוכנית השותפים קליקאון – Clickon

תוכנית שותפים שדומה לוויסל, עובדת בדיוק על אותו רעיון, אתם נרשמים בתור “שותף” לאחר מכן אתם בוחרים איזה חברות לקדם,  ואז אתם מקבלים קישורים לקדם את אותם חברות, וכל לקוח שיכנס לאותם קישורים וישאיר פרטים כ”מתעניין רלוונטי” והחברות יצרו איתו קשר גם אם הוא לא יקנה בסוף אתם תרוויחו כסף, כמובן שהחברות יבדקו שהוא באמת מתעניין ולא סתם התקשר בשביל שתרוויחו כסף, מדובר על עשרות שקלים על כל לקוח מתעניין כזה שתביאו לחברות:

קורס אפטיל וורקס - עבודה מהבית, הקורס יכול להתאים לכולם וללמד אתכם, לייצר עוד כסף מהבית לעכשיו המחיר הוא 1,099 שקל אבל עקב פניות מרובות הורדנו את המחיר לזמן הקרוב ל-199 שקל
אז מהרו!
050-9557488 אפטיל וורקס

כי כסף מהבית עושים רק עם אפטיל וורקס - 050-9557488

תוכנית השותפים טוקמרקט/טולקמרקט – talkmarket

 

זאת תוכנית שותפים שעובדת לפי שיטת Pay-Per-Call, שזה תשלום לפי שיחות, מדובר על תוכנית שותפים וותיקה שאתם מקבלים מספרי טלפון של עסקים וחברות ומפרסמים אותם ברחבי האינטרנט, וכל לקוח שמתקשר לאחד ממספרי הטלפון האלו והוא באמת מתעניין בשירות של אותם חברות, אז אתם מקבלים עליו כסף, גם אם הוא לא קנה בסוף אתם מקבלים עליו כסף, זה נקרא “ליד” לקוח שמעוניין לקנות מוצר, לקוח פוטנציאלי, עכשיו זה בין החברות הבודדות בישראל שמשלמות לפי השיטה הזאת, שיטת תשלום לפי שיחות, בדרך כלל תוכניות שותפים נותנות לכם קישורים לפרסום, ומשלמות לפי לקוחות שיבואו ויכנסו לקישורים שלכם וישאירו פרטים או יקנו מוצר, פה זה שונה, הלקוחות צריכים להרים טלפון ולהתקשר ואז אתם מקבלים על הלקוח כסף. 

מדובר כמובן על מספרים וירטואלים שמנתבים את השיחה לאותם בעלי מקצוע וחברות, כמובן שיש לכם דוח מסודר על כמה הרווחתם, וכמה שיחות היו, וכמה לקוחות התקשרו, למשל נגיד שאתם מחליטים לקדם חשמלאי, אז אתם לוקחים את המספר טלפון הוירטואלי שלו ומפרסמים אותו בפייסבוק, באינסטגרם, ובשאר הרשתות החברתיות, אפשר גם לפרסם באינדקסים, בלוחות מודעות, פה זה יותר קל כי מדובר על מספרי טלפונים ולא על קישורים אז השיטה שונה, ומספרי טלפונים אפשר לשווק ביותר מקומות, זה השוני בין זה לבין שאר החברות שמציעות תוכניות שותפים.

 

את הכסף אתם מקבלים בהעברה בנקאית או צ’קים בדואר ויתכן ואפשר לקבל את הכסף גם בפייפאל.

 

תוכנית השותפים של דינג דונג – dingdongaffiliates

מדובר על תוכנית שותפים שקיימת למעלה משנתיים, אפשר להרוויח בה כסף ממכירות של קורסים וספרים דיגיטלים, כל לקוח שתביאו שיקנה את אחד המוצרים שנמצאים ברשת השותפים הזאת אתם תקבלו עמלה של עשרות אחוזים, זאת אומרת יש לכם למשל קורסים במחיר של 500 שקל, ברגע שלקוח קנה את הקורס דרדך הקישור שלכם אתם תקבלו בערך 200-300 שקל שזה המון, יש שם כמובן קורסים יותר יקרים.

 

עכשיו מה היתרון של רשת שותפים הזאת – שהיא עובדת בנוסח קצת שונה, היא לא רק עובדת לפי מכירות (בניגוד לתוכניות שותפים אחרים שעובדים לפי לידים ולקוחות מתעניינים) אלא היא מציעה בעיקר קורסים של מנטורים ומדריכים למיניהם כמו בועז פמסון, פז אושרן, ליקוריץ, של סניה ולדברג, של אביבית אבירם, של שיטת נפוליאון, איתן שגב, בקיצור כל מיני קורסים למיניהם שאפשר להרוויח מהם כסף מהבית, לכן זה מוצרים שמאוד קל לשווק אותם, כי אנשים מאוד נמשכים לאיך להרוויח כסף מהבית, בנוסף יש שמה גם כל מיני ספרונים דיגיטליים שמלמדים איך לעשות דיאטה בכמה שבועות וחודשים וכדומה, וכל מיני דברים מהסוג הזה, ולכן התוכנית שותפים הזאת עובדת בשיטה שונה לגמרי והיא מאוד מומלצת, הם מתפתחים מחודש לחודש והולכים וגדלים, והיא לאט לאט הולכת ומתרחבת עם הזמן, מאוד מומלץ להירשם, במקביל למי שמחפש שיטות להרוויח כסף באינטרנט, אפשר במקביל לעבוד עם תוכנית שותפים הזאתי בכל מיני אופציות אחרות אתם מוזמנים ליצור איתם קשר בקישור הבא ולהירשם חינם:

 

תוכנית השותפים ורשת הפרסום pay per lead

 

עוד תוכנית שותפים מאוד נחמדה קוראים לה pay per lead – “תשלום לפי לידים” אם יש לכם אתר או בלוגים או שאתם אוהבים לפרסם באינדקסים ובקבוצות פייסבוק ובקבוצות וואטסאפ, או בכל מקום אחר, יש לכם אפשרות נוספת להרוויח כסף מהבית, בעזרת חברת פיי פר ליד, שקיימת הרבה מאוד שנים, היא נותנת לכם אפשרות לשווק קישורים ולהרוויח כסף, אתם מקבלים קישורים, ומפרסמים אותם בכל מקום אפשרי, באינדקסים, בלוחות מודעות ברשת, באתרים, בבלוגים, טוקבקים, ובכל מקום שהוא, וכל לקוח שנכנס לקישורים שלכם והוא השאיר פרטים, גם אם הוא לא קנה בסוף אתם מקבלים כסף, זה נקרא “ליד” כמו שציינתי בעבר, “לידים” זה תשלום לפי לקוח שמתעניין גם אם הוא לא קנה בסוף, זאת רשת שותפים מאוד נחמדה, מאוד מומלצת, כמובן במקביל אם יש לכם אתר שאתם רוצים לקדם או איזה קורס או רעיון שאתם רוצים לשווק, יש לכם אפשרות לקבל פרסום טוב, ולקבל לקוחות שמעוניינים.

את הכסף אתם מקבלים בהעברה בנקאית שיקים ואולי גם בפייפאל, מדובר על חברה מוכרת וותיקה, מאוד מומלץ למחפשי העבודה מהבית.

 

מחפשים עבודה במכירות? מחפשים עבודה מהבית? מחפשים עבודה בהקלדה מהבית? אחרי שעברנו את כל ישראל בנושא העבודות מהבית, בנינו הדרכה שמראה לכם את כל החברות ואת רוב הדרכים הכי פשוטות להרוויח כסף מהבית, מדובר על הדרכה על עשרות חברות שמעסיקות עובדים מהבית, וכל התענוג הזה במחיר של 199 שקלים - 050-9557488 אפטיל וורקס - הכנסה קלה מהבית!

שיווק שותפים? מחפשים עבודה בתוכניות שותפים וברשתות פרסום ושותפים? יש לנו הדרכה עבורכם במחיר בדיחה תתקשרו - 050-9557488

אוהבים את איביי ואת אמזון? בואו לעבוד עם תוכנית השותפים הכי טובה בארץ בתחום המכירות הבינלאומי – זיפי/zipy

 

עוד תוכנית שותפים מאוד נחמדה קוראים לה “זיפי” ובאנגלית zipi, אם אתם מכירים את אמזון, איביי, ואליאקספרס, מדובר על חברה שמוכרת את המוצרים של החברות האלו בארץ בצורה יותר נוחה ללקוח, הלקוח בא וקונה את המוצר שהוא בוחר מהאתר ומזמין אותו, ומקבל אותו עד לבית בעזרת חברת זיפי שמתווכת בין הלקוח הישראלי לבין חברות הענק האלו, מדובר על אפשרות גדולה לעשות הרבה כסף! כי הרבה ישראלים קונים את המוצרים של איביי, אמזון ושל אלי אקספרס.

 אז אם אתם אוהבים קניות ושופניג אתם מוזמנים לעבוד עם התוכנית שותפים הזאת, מדובר על תכנית שותפים מאוד נחמדה שמציעה למעשה תשלום עבור מכירות, אתם מקבלים קישור אחד שיש בתוכו עשרות אלפי מוצרים לבחירה, למעשה את כל המוצרים של איביי, אמזון, ואליאקספרס, שקשורים לישראל ואפשר לקבל אותם בתור משלוח לישראל, ופשוט אתם משווקים ומפרסמים את הקישור שלכם בכל מקום אפשרי – בפייסבוק, ברשתות חברתיות, באינסטגרם, בטוקבקים, בתגובות, בפורומים, באינדקסים, בלוחות מודעות, באתרים, בבלוגים למיניהם, ובכל מקום אפשרי, וכל לקוח שבא וקונה מוצר אחד מהמוצרים שיש באתר אתם תקבלו 5 אחוז עמלה, ממה שהלקוח ישלם, מה שטוב באתר זיפי שיש בו עשרות אלפי מוצרים, למעשה כמעט כל מה שקיים באמזון ובאיביי ובאלי אקספרס ורלוונטי לישראל, ככה שיש פה את כל המוצרים שרק אפשר לחשוב עליהם, אז יש לכם סיכוי גדול למכור הרבה מוצרים, כי כמעט כל ישראלי שני באינטרנט קונה מוצרים של אמזון, איביי, ואלי אקספרס, חברת זיפי קיימת כבר כמה שנים, וההרשמה אליה כמובן בחינם, הם משלמים בהעברה בנקאית, שיקים וגם פייפאל.

 

תוכנית השותפים מייפל טים – maple team

תוכנית שותפים מפורסמת ומוכרת כבר שנים, ובתקופה האחרונה התחילה לעבוד גם לקהל הבינלאומי, כמו בכל תוכנית שותפים אתם פשוט נרשמים בתור “שותפים” באנגלית זה נקרא “אפייליאיט”, אתם מקבלים קישורים ופשוט מפרסמים אותם בכל חור אפשרי, ברשתות החברתיות, בפורומים, בבלוגים, בקבוצות פייסבוק או קבוצות וואצפ, וכל לקוח שמתעניין שהשאיר פרטים, אתם תקבלו עליו כסף במידה והוא באמת מתעניין, מה שנקרא “לידים” – שיטת CPL נקרא גם שיטת PPL, אפשר להרוויח אלפי שקלים ואף עשרות אלפי שקלים בחודש! מתוכניות שותפים.

 

אני אישית, הכותב, הרווחתי סכומים כאלו משיווק שותפים, ולכל מי שמעוניין לדעת איך מוזמן לקנות את הקורס שלנו לשיווק שותפים שעולה רק 199 שקלים בלבד!

 

ולעניינינו אם תרצו להירשם, לחצו על הקישור למטה:

הכנסה מהבית בעזרת הנייד שלכם זה מטורף!! בעזרת הקורס שהוצאנו ושיווק כולכם יכולים להרוויח כסף מהפלאפון הנייד שלכם בצורה קלילה ופשוטה, וכרגע במקום ב- 1,099 שקלים רק 199 ש"ח בלבד 050-9557488 אפטיל וורקס - עבודה מהבית לאמהות, צעירים, סטודנטים, עצמאיים, פנסיונרים, שכירים ועוד.

מחפשים עבודה מהבית? ועדיין לא פניתם אלינו? - 050-9557488

 

תוכנית השותפים – candoit 

 תוכנית השותפים קאן דו איט או קאנדויט ובאנגלית candoit, זה תוכנית שותפים שקיימת כמה שנים שמחברת בין עסקים שרוצים לקוחות ולידים (שזה לקוח פוטנציאלי שמעוניין לרכוש מוצר או לשמוע הצעת מחיר לגבי מוצר כלשהו) לבין שותפים שעובדים מהבית, שרוצים להרוויח כסף בשיווק שותפים ובפרסום, וככה 2 הצדדים מרוויחים, תוכנית שותפים נחמדה שאפשר לייצר בה אלפי שקלים בחודש, ויש כאלו שעושים כמובן יותר.

 

להרוויח כסף בסקרים זה אפשרי?? כמובן! בעזרת קורס עבודה מהבית שעשינו, כל אחד יכול להרוויח כסף בצורה קלילה ומהירה, וכל זה במחיר של 199 שקלים במקום במחיר של 1,099 ש"ח, לפניות חייג 050-9557488 אפטיל וורקס, כי זמן זה כסף מהבית!

כל דקה שלא ניצלתם זה עבודה מהבית שהפסדתם - 050-9557488

 

כסף באינטרנט עבודה מהבית ושיווק שותפים בתוכנית השותפים – getleads

 

עוד תוכנית שותפים ישראלית ובינלאומית שמציעה את אותו רעיון כמו שאר רשתות השותפים, תירשמו חינם, תקבלו קישורים לפרסום עסקים וחברות, תפרסמו את הקישורים האלו בכל מקום אפשרי כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטוב, קבוצות וואצפ, פורומים, בלוגים, ותרוויחו כסף מכל לקוח מתעניין שישאיר פרטים גם אם הוא לא קנה בסוף, חשוב לציין שיש גם אפשרות שהתקבלו כסף רק אם הלקוח קנה את המוצר שככה זה ברוב התוכניות שותפים בחו”ל, שזה נקרא CPA או PPS, ויש גם אפשרות לקבל תשלום לפי קליקים ולחיצות, שזה עבור כל מי שיקליק על הקישור שלכם תקבלו עליו עמלה קטנה רק הקליק! ואם הרבה אנשים יקליקו תרוויחו הרבה כסף, וזה נקרא CPC.

אצלנו תעברו קורסים באינטרנט אונליין מהמחשב שלכם בבית, שבהם תלמדו איך לעשות כסף בצורה קלה מהבית, הקורסים שלנו גם זולים (במחיר של 199 שקלים לקורס או 299 שקלים ל - 1+1 קורסים) והם קצרים ללימוד, ומוסברים באופן ברור לכולם - 050-9557488 אפטיל וורקס - ישר להצלחה

קורס שיווק שותפים שילמד אתכם לייצר עשרות אלפי שקלים בחודש

 

 תוכנית השותפים של – ezcount

תוכנית שותפים נחמדה שמשלמת עמלות טובות, על כל לקוח שתביאו לחברה שיהיה מעוניין לשמוע הצעת מחיר
לגבי חשבוניות דיגיטליות או מערכת סליקה תקבלו עמלה של 70 שקל, גם אם הלקוח לא קנה בסוף אתם מקבלים 70 שקלים, כמובן שהלקוח צריך להתעניין באמת בחשבוניות דיגיטליות או במערכת סליקת אשראי וירטואלית אחרת אתם לא תקבלו תגמול, מינימום לתשלום אצלהם זה 400 ש”ח, את הכסף אתם מקבלים בהעברה בנקאית או בפייפאל:

 

עבודה מהבית ואיך להרוויח כסף באינטרנט מאתר – funzing

 

מדובר על אתר מאוד נחמד, חדש יחסית, האתר מציע פרסום לאנשים שרוצים לעשות פעילויות, כמו הרצאות, סיורים, אטרקציות, סדנאות, הוא נותן לכם את האפשרות לפרסם את אותם פעילויות שלכם באתר, ואנשים מכל רחבי הארץ באים רואים וקונים כרטיס לפעילות שלכם, כמובן שאתם מחליטים כמה יעלה כרטיס, ואנשים באים ומשלמים לכם בתוך האתר, את הכסף על הכרטיס, ומגיעים לפעילות שלכם, למעשה האתר נותן את האפשרות לפרסם את הפעילות שלכם תמורת עמל שאתם נותנים לו על כל כרטיס, שהלקוחות יקנו ממכם בזכות האתר,  זה שיטה לעשות כסף למי שרוצה לעשות סדנאות סיורים כל מיני פעילויות למיניהם, יש באתר הזה כל מיני מפורסמים כמו אלון גל, ליהיא לפיד, פרופסור יורם יובל, צופית גרנט, שמשתמשים באתר הזה ועוד מפורסמים למיניהם, המון אנשים משתמשים באתר הזה, מדובר על אתר מאוד חזק ומאוד מפורסם ברשת, היה עליו מספר כתבות בחדשות.

 

אבל אני רוצה לעבוד מהבית? איך אני מרוויח כסף מהבית?

באתר יש כמובן תוכנית שותפים מה שנקרא “affiliate program” ויש לכם אפשרות להרוויח כסף ממנה!

אתם יכולים להירשם לתוכנית שותפים זה בחינם! וברגע שאתם נרשמים אתם תקבלו קישורים וכל הזמנה שתגיע מהקישור שלכם אתם תרוויחו ממנה 10 אחוז ממה שהלקוח ישלם, זאת אומרת – אם הלקוח שילם 100₪ אתם תקבלו 10 שקל, וככל שתפרסמו את הקישורים ביותר ויותר אתרים בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר, בפורומים, באינדקסים, יותר אנשים יחשפו אליהם, ויותר אנשים ישתתפו בפעילויות באתר ויקנו כרטיסים, ואתם תקבל יותר כסף!

 

כמובן האתר או בין לאומי, הוא מופיע גם בעברית וגם בחו”ל, מאוד מומלץ להירשם לתוכנית שותפים הזאת, זה עוד שיטה להרוויח כסף, כמובן שיש לכם את השיטה השניה כמו שאמרתי שזה להרוויח כסף מפעילויות, מה שנקרא לפרסם את הפעילויות שלכם באתר.

 

 

 

תוכנית השותפים בגיוס עובדים מקס ג’וב – MaxJob

 

עוד חברה נחמדה של תוכנית שותפים שנקראת “מקס ג’וב” החברה מגייסת עובדים לעבודות בחוץ לארץ, היא מגייסת עובדים מישראל לחוץ לארץ, בקיצור עבודה בחו”ל, עגלות, מכירת ציורי שמן, מכירות בכללי ועוד, והמטרה שלכם זה למעשה להביא לחברה עובדים שרוצים לעבוד בחו”ל, זה לא קשה, אתם תקבלו קישור מיוחד ופשוט אתם צריכים לפרסם אותו בפורומים באינדקסים ברשתות החברתיות, ואפשר לפרסם את הקישור גם באתרי דרושים, בניגוד לתוכניות שותפים אחרות אפשר לפרסם פה גם מודעות דרושים, ובאתרי דרושים, כי מדובר על תוכניות שותפים של גיוס עובדים לעבודה בחו”ל, אתם פשוט מפרסמים מודעות דרושים של “דרושים לעבודה בחו”ל” (תוכלו לנסח מודעות דרושים בעזרת החברה ביחד) וככה כל מה שיפנה אליכם תשלחו לו את הקישור שלכם שקיבלתם מהחברה, זה נקרא קישור אפיליאייט, ואותו אדם שפנה אליכם גם אם הוא בסוף לא יעבוד באותה חברה על עצם העובדה שהוא השאיר פרטים כמתעניין אתם תקבלו כסף (כמובן שהחברה תבדוק אם הוא באמת מעוניין לעבוד בחו”ל ולא סתם).

 

כמה כסף? 

כמה עשרות שקלים ויותר, יכול להיות גם 100 שקל לכל לקוח מתעניין (מה שנקרא בעולם העסקים לידים).

 

זאת תוכנית שותפים מאוד משתלמת כי זה תחום מאוד נחשק והרבה אנשים מחפשים לעבוד בחו”ל, וישמחו לעבוד בחוץ לארץ.

את הכסף את מקבלים בהעברה בנקאית או פייפאל או מזומן או צ’ק, זה חברה גדולה ומאוד מוכרת וותיקה, היה עליה גם כתבות בטלוויזיה, היא מופיעה בהרבה פרסומות בפייסבוק, בקיצור חברה רצינית ומומלץ מאוד לעבוד איתה.

 

 

עבודה מהבית בחברת פה לאוזן – פרסום מפה לאוזן

 אז מה זה חברת פה לאוזן? שנקראת גם פרסום מפה לאוזן, פה לאוזן זו חברה שקיימת כבר כמה שנים, ונחשבת ותיקה בשו היא מציעה לכם למעשה להרוויח כסף מלהביא “לידים” שהם למעשה לקוחות פוטנציאלים שמתעניינים במוצרים מסוימים ובשירותים מסוימים, זאת אומרת למשל אם יש מישהו שמעוניין לשמוע הצעת מחיר על תמי 4, והוא מעוניין לקנות מים של תמי ארבע, אז אתם מביאים אותו רושמים אותו למערכת עם השם ושם המשפחה שלו וטלפון, או אימייל, והחברה יוצרת איתו קשר, במידה והוא באמת מעוניין, והוא באמת רציני והוא רוצה לקנות, גם אפ בסוף הוא לא קנה על עצם העובדה שהוא באמת מעוניין והוא כמעט קנה גם הוא לא סגר את העסקה, אתם תרוויחו עליו כסף, זה נקרא “ליד” וככה משלמת פה לאוזן.

 

בחברת פה לאוזן תיקראו “סוכנים”, סוכנים זה אלה שעובדים מהבית ומביאים לקוחות שמעוניינים לשמוע הצעות מחיר, בנוסף לכך יש עוד שיטה להרוויח בפה לאוזן, משיווק שותפים וגיוס עובדים – סוכנים שמביאים סוכנים, אתם יכולים לגייס אנשים כמוכם עובדים שיעבדו מהבית, ויביאו לקוחות שמעוניינים לשמוע הצעות מחיר, ועל כל אחד כזה שתביאו שהביא לקוחות תקבלו אחוזים מכל הרווחים של אותו סוכן, למשל אם הבאתם סוכן שהכניס 8,000 שקל, אתם תקבלו סדר גודל של כמה אחוזים מאותם 8,000 שקל שהוא יכניס, כי אתם הבאתם את אותו סוכן, ואתם מנהלים אותו כמובן, מה שטוב שכמו כל תוכנית שותפים הכל מסודר במערכות ממוחשבות וכמובן כל הלקוחות נבדקים, ומתקשרים אליהם מהחברה, בודקים שהם באמת מעוניינים, זה חברה מאוד מוכרת כבר מאות אלפי אנשים עברו בה, מדובר על חברה רצינית, והרבה אנשים עבדו אצלה מהבית ועד היום הרבה אנשים עובדים אצלהם מהבית ומתפרנסים יפה, אם אתם מעוניינים להירשם ההרשמה חינם, אתם מוזמנים להיכנס לקישור הבא:

 

תוכנית השותפים פואגו ועבודה מהבית בשיווק שותפים

 

עוד רשת שותפים נחמדה מאוד קוראים לה “פואגו”, זאת גם רשת שותפים שקיימת כמה שנים, וכמו בכל תוכנית שותפים מה שאתם עושים זה פשוט נרשמים בחינם, ויש לכם מערכת מסודרת עם דוחות בזמן אמת, וכלים מתקדמים, שיתנו לכם דוח על כמה קליקים, יש לכם לקישורים שלכם, וכמה לקוחות נכנסו לקישורים שלכם וכמה לקוחות השאירו פרטים וכדומה, וכמובן אתם מקבלים קישורים ופשוט מפרסמים אותם בכל רחבי הרשת, באינדקסים, פורומים, בלוגים, רשתות חברתיות, פייסבוק, קבוצות וואטסאפ, אינסטגרם, וכל לקוח שיבוא וישאיר פרטים אתם תקבלו כסף, ועמלה מסויימת, יש בתוכנית שותפים הזאת הרבה חברות ככה שיש לכם הרבה אופציות לשווק את הקישורים שלכם, והרבה אפשרויות להרוויח כסף, שורה תחתונה מאוד מומלץ, יש להם אתר מאוד יפה, גם מעוצב יפה, ומערכת מסודרת, עם דוחות מתקדמים, מה שנקרא “מערכת CRM” מומלץ בחום.

 

 

תוכנית שותפים – ישרוטל/isrotel

עוד תוכנית שותפים מאוד נחמדה בתחום התיירות, כולנו מכירים את חברת “ישרוטל” שזה אחת מרשת המלונות הגדולה בישראל, אתם יכולים להרוויח כסף בסכומים יפים מאוד, מדובר על תוכנית שותפים שמתעסקת במכירת חבילות נופש, אתם מקבלים קישורים (או באנרים במידה ויש לכם אתרים) ואתם יכולים להרוויח כסף, אתם מקבלים 5 אחוז, מכל לקוח שיעבור דרך הקישורים שלכם או הדרך הבאנרים שלכם, ויקנה חבילת נופש, או את אחת מהחבילות שמציעים בחברת ישרוטל, כמובן שמדובר על חברה מאוד גדול מאוד רצינית, ויש לכם הרבה אפשרויות להרוויח פה, הרבה אנשים מזמינים דרך חברת ישרוטל, ומי לא מכיר את החברה הזאת, יש להם פרסומות בטלוויזיה, הם מופיעים בחדשות, בכל מיני כתבות, בקיצור חברה מאוד גדולה, והרבה ישראלים מזמינים דרכה נופש, בקיצור תוכנית שותפים נחמדה מאוד בתחום התיירות.

 

 

עבודה מהבית בתוכנית השותפים הוותיקה טריפל סי – Triple C

עוד תוכנית שותפים נחמדה קוראים לה טריפל סי, תוכנית שותפים שנותנת למעשה שירותים של מחשוב ענן, ספקי אינטרנט, שירותי אירוח, שרתים וירטואלים, שירותי גיבוי, אבטחת מידע, אירוח אתרים, שרתים, CDN, אינטגרציה, שירותי wifi, מרכזיות בענן, שירותי מייקרוסופט, ועוד המון שירותים שקשורים לעולם האתרים, החברה בעיקר נותנת שירותים לעסקים, לאחר ההרשמה אתם מקבלים קישור, והקהל יעד שלכם זה עסקים, אתם יכולים לפנות לעסקים בטלפון, אתם יכולים לפרסם את הקישור שלכם באינדקסים, בפורומים, ברשתות החברתיות, בקבוצות פייסבוק, קבוצות וואטסאפ, וכדומה, וכל בן אדם שיבוא דרך הקישור שלכם ויקנה את אחד משירותי החברה אתם תקבלו עמלה מסוימת, יתכן והחברה הזאת עובדת גם לפי שיטת הלידים, (לידים זה אומר לקוחות שהשאירו פרטים והם מעוניינים בשירות, וגם אם הם לא קנו בסוף אתם תקבלו עליהם כסף זה נקרא בעולם העסקים CPL) מה שטוב בחברה הזאת שאם היא עובדת לפי לקוחות שקנו אז אתם תקבלו הרבה כסף וקבוע כי כל לקוח שקונה שירותים בחברת טריפל סי זה בדרך כלל לקוחות שיהפכו לקבועים, ואז אתם תקבלו כסף כל חודש, באופן פסיבי.

היא זכתה גם בפרס השנה, פרס שותף השנה בתחרות השותפים של חברת מייקרוסופט בשנת 2014, החברה גם זכתה בעוד שני פרסים בתחרות פרס שותף השנה העולמי בתחום האחסון – hosting הוסטינג, של מייקרוסופט ופרס שותף השנה של מייקרוסופט במדינת ישראל, טריפל סי בעלת תקן בינלאומי לניהול איכות 2008, ובעלת הסמכה בתקן הבינלאומי לניהול אבטחת מידע 2013, ככה שמדובר על חברה מאוד רצינית שקיימת למעלה מ-25 שנה ומספקת פתרונות מיחשוב של רוב היצרנים של המחשבים שהם: IBM ,HP ,VMware ,NetApp, לנובו, ואורקל.

בקיצור ולעניין מדובר על תוכנית שותפים מאוד ותיקה כבר 25 שנה היא נמצאת בשוק, את הכסף אתם מקבלים בהעברה בנקאית או בפייפאל או במזומן או בצ’ק.

רוצים לעבוד מהבית בתוכניות שותפים? לעשות ים של כסף דרך האינטרנט? אתם חייבים לעבור קורס קצר בשביל זה! אי אפשר להרוויח כסף בלי לעבור קורס מקצועי באינטרנט! יש לנו ניסיון של 12 שנה ואנחנו נלמד אתכם באינטרנט קורס קצר שיעלה לכם רק 199 שקלים! זהו! הקורס נלמד באינטרנט לא צריך לנסוע לשום מקום! לפרטים -
050-9557488

עבודה מהבית בתיירות, ועבודה מהבית בשיווק שותפים זה אנחנו! חייגו עוד היום וניתן לכם פרטים מלאים - 050-955-7488

 

תוכנית השותפים ועבודה מהבית בתחום התיירות בחברת 

“פתאל על הזמן” – רשת מלונות פתאל

עוד תוכנית שותפים נחמדה בתחום התיירות, אתם בטח מכירים את החברה הזאת, קוראים לחברה פתאל על הזמן! רשת מלונות פתאל, בטח שמעתם עליה הרבה פעמים בטלוויזיה, בפרסומות ברדיו, לתוכנית שותפים קוראים “פתאל על הזמן” אתם מקבלים קישורים ואת הקישורים האלה אתם יכולים לפזר באינדקסים, בפורומים, ברשתות חברתיות, בקבוצות פייסבוק וואצפ, ועוד, וכל מי שייכנס לקישורים שלכם, שקיבלתם ויקנה חבילת נופש כלשהי אתם עמלה מסוימת, שהיא למעשה אחוזים מהמחיר ששילם הלקוח. 

אפשר לעשות פה הרבה כסף, אם אתם יודעים לפרסם בהרבה מקומות או אם יש לכם אתר גדול עם הרבה תנועה בתחום התיירות, או בכלל אתר עם הרבה תנועה והרבה גולשים אתם יכולים להרוויח פה כסף טוב.

מדובר כמובן באחת החברות הגדולות בישראל בתחום התיירות ככה שאין לכם מה לדאוג, לגבי תשלום הם משלמים בהעברה בנקאית או בצ’קים, יש לכם גם אימייל ליצירת קשר, אתם יכולים לדבר איתם חופשי.

 

 

עבודה מהבית בתוכניות השותפים viplus – smoove דיוור אלקטרוני ושליחת מסרונים לעסקים (כפוף לתקנות משרד התקשורת ולחוק הספאם)

עוד חברה מאוד מוכרת בתחום הדיוור, היא מוכרת בעיקר לעסקים מדובר על חברת smoove, נקראת גם ואייפי פלוס – viplus חברה מאוד ותיקה בתחום הדיוור לעסקים, השירות שלהם הוא בעיקר שירות לעסקים, אתם מקבלים קישור וכל לקוח שיבוא ויקנה חבילה מסוימת בחברה דרך הקישור שלכם אתם תקבלו כסף, אפשר לקבל פה עשרות אחוזים באופן קבוע! מה שיכול לייצר לכם הכנסה פסיבית קבועה כל חודש, זה לא קשה להשיג לקוחות, השיטה הכי טובה זה להתקשר ללקוחות ולעסקים ולהציע להם את השירות, או לפרסם בכל מיני קבוצות בפייסבוק בוואטסאפ שקשורות לעסקים, הרבה אנשים מחפשים את השירות הזה.

החברה מציעה שירות חבילות דיוור למי שיש רשימות תפוצה שזה בעיקר עסקים, היא מציעה גם שירות מסרונים אסאמאס -SMS, דפי נחיתה, מערכת CRM, בקיצור כל שירות שהוא שקשור לעולם העסקים, הקהל יעד שלכם זה עסקים שיש להם רשימות תפוצה או עסקים שיש להם רשימה של מספרי טלפונים של הלקוחות שלהם והם רוצים לשלוח להם מבצעים ופרסומות, כל לקוח כזה שתביאו שיסגור תקבלו עליו עמלה יפה, הם משלמים בהעברה בנקאית או שיקים או מזומן או פייפאל, מדובר בחברה מאוד גדולה ומוכרת, בעיקר באינטרנט.

אז מה אתם יודעים על עבודה מהבית? אתם יודעים לעשות מזה כסף? אתם רוצים להרוויח משכורת מלאה או משכורת חלקית/חצי משרה בעבודה מהבית? תקנו את הקורס שלנו שעולה רק 299 שקלים ותלמדו איך אנחנו הרווחנו סכומים גבוהים דרך האינטרנט!
050-9557488

יש כאלו שחושבים שהביטקוין עוד יגיע לעשרות אלפי דולרים! רוצים ללמוד איך לעשות כסף מביטקוין? חייגו ותרכשו את הקורס שלנו - 050-955-7488

 

עבודה מהבית בתוכנית השותפים ביטס אוף גולד – bitsofgold

“ביטס אוף גולד” תוכנית השותפים של הביטקוין הישראלית, מדובר על חברה שממירה ביטקוין לכסף ישראלי תמורת עמלה קטנה, (מוכרת וקונה ביטקוין) לכל מי שמכיר את הביטקוין המטבע הווירטואלי החדש של הקריפטו, מדובר על מטבע שכיום נכון ליוני 2019 נס שווה 8,500 דולר למטבע אחד, לביטקוין אחד, מדובר על מטבע מאוד חזק בעולם שהולך וגובר עם השנים והמטרה שלכם זה להביא לקוחות שיקנו או ימכרו לחברה ביטקוין וכל לקוח כזה שתביאו תקבלו כסף! 

 

אז איך מתחילים?

אתם מקבלים קישור – לינק אישי ואתם מפרסמים את הקישור הזה בכל מקום אפשרי ומי שקונה דרככם אתם מקבלים עמלה מסויימת, בלי קשר אתם יכולים להשקיעכם בביטקוין כרגע או 8,500 דולר נכון ליוני 2019 בהמשך הוא יהיה הוא יעלה או ירד עדיף לעשות את זה כשהוא ירד כי עכשיו הוא קצת גבוה אז אתם לא בהכרח תרוויחו אבל מי שהשקיע וקנה מטבעות ביטקוין לפני כמה שנים היום הוא הרוויח כי פעם הביטקוין היה מאות דולרים היום הוא אלפי דולרים!

 

איך להרוויח עשרות אלפי שקלים בחודש בעבודה מהבית עם חברת איסתא!

כולם מכירים את חברת איסתא, חברת התיירות בין הגדולות בישראל, מציעה חבילות נופש, טיסות לארץ, ולחו”ל טיולים מאורגנים, מלונות, צימרים, השכרת רכב כרטיסים לאירועי ספורט, אתם יכולים להירשם לתוכנית השותפים של איסתא עוד היום בחינם, הם טוענים שהרווח הממוצע לשותף שלהם שעובד אצלהם ומשווק אותם הוא 36 אלף שקל בחודש!

אתם נרשמים בקישור למטה ומביאים אנשים שמעוניינים באחד מהדברים שציינתי מקודם, שזה נופש, בעיקר נופש, וכל לקוח שתביאו שירכוש נופש דרך הקישור שלכם אתם תקבלו עמלה מסויימ,ת מאוד פשוט.

 

עבודה מהבית וכסף באינטרנט בעזרת חברת פופטין/poptin

 

תוכנית השותפים של פופטין, מדובר על מערכת שיוצרת ווידג’טים, מבחני A/B, ניהול חשבונות ומשתמשים, לוח דשבורד וסטטיסטיקה, מתממשקת גם למערכות דיוור ולמערכות CRM ידועות, כמו רב מסר, אקטיב טריל, mail chimp, smoove ועוד, שמביאים לעסקים שיפור ביחסי המרה לאתר שלהם.


אתם צריכים להביא אנשים שפשוט יקנו את השירותים האלה, שירותים וירטואלים למיניהם, כל לקוח שיקנה את המערכת שלהם אתם תקבלו עמלה מסויימת, מדובר על פיצ’רים למיניהם, הם גם drag and drop, ויש מגוון תבניות עם מבחר צבעים לכל תבנית, שליטה מלאה על שדות הטופס, עיצוב רספונסיבי, בקיצור מדובר על חברה רצינית שנותנת לעסק אינטרנטי כמעט כל מה שהוא צריך, אתם תקבלו 25 אחוז מהסכום שהלקוח ישלם מכל עסקה שתתבצע דרך הקישור/לינק שלכם, ואתם תמשיכו גם לקבל כסף כל עוד הלקוח ימשיך במנוי, בקיצור זה מאוד מומלץ תוכלו לקבל את הכסף מעל 100$ בפייפאל ובשיטות תשלום נוספות, יש לכם כמובן מערכת דוחות בזמן אמת שתוכלו לראות כמה הרווחתם וכמה לקוחות הבאתם.

 

הכנסה נוספת או משכורת מלאה בחודש בעבודה קלה מהבית בתוכנית השותפים של חברת אינפור יו מובייל – inforu

תוכנית השותפים של אינפור יו מובייל – inforu, מדובר על תוכנית שותפים בתחום הדיוור ה- סמס/sms והאימיילים, מערכת קלה לעסקים שמחפשים דיוור אלקטרוני או שליחת סמס ללקוחות שלהם, מדובר על חברה מאוד גדולה וותיקה מאוד, 7,200 לייקים בפייסבוק, קיימים מספר שנים בשוק, ואתם תקבלו 20 אחוז עמלה על כל לקוח שתביאו שיקנה מנוי במערכות שלהם, מה שטוב בלקוחות פה שהם נשארים קבוע, או לטווח ארוך, כי מדובר על שירות שהם תמיד צריכים, לכל עסק יש רשימת תפוצה ולקוחות שהוא רוצה לדוור להם מידי פעם מבצעים חדשים או מוצרים חדשים שיצאו אצלו בעסק ולכן הוא מגיע לאתר כמו אינפוריו, ופשוט מדוור.

 

בקיצור עסקים צריכים תמיד את השירות הזה, רוב הלקוחות קונים בחברה הזאת מנוי למשך שנים על גבי שנים, ואתם שהבאתם את אותם לקוחות תמשיכו לקבל 20% מכל מה שהלקוח ישלם, ולכן מאוד מומלץ להירשם לתוכנית שותפים הזאת ולשווק אותם, באינדקסים, פורומים, רשתות חברתיות, מאמרים ועוד, הרשמה כמובן חינם, מדובר על אחת מהחברות הרציניות בישראל בתחום הדיוור והסמס.

אתם רוצים לייצר אלפי שקלים בחודש מקניות באינטרנט? בואו ללמוד בקורס קצר מזורז ומהיר, איך עושים את זה על הצד הטוב ביותר! אפטיל וורקס יתנו לכם קורס שיווקי קל מהבית שלכם ותוכלו לייצר אלפי שקלים ואף עשרות אלפי שקלים בעבודה מהבית בתוכניות שותפים! הקורס שלנו עולה רק 299 שקלים! חייגו 050-9557488

היום כולם קונים כבר מהאינטרנט ואתם יכולים לעשות מזה הרים של כסף! בואו ללמוד איך - 050-955-7488

 

איך לעשות למעלה מ-1,700 שקל לעסקה אחת שתביאו לחברת לייב סיטי – livecity

לייב סיטי – נקראת גם site 123, כמעט כל חברה שיש לה אתר מכירה את החברה הזאת, אחת החברות המוכרות בישראל לבניית אתרים, כל עסק שמחפש אתר בזול יכול לבוא לחברת לייב סיטי ולבנות אתרי לעסק שלו למעששה להשכיר את המערכת של לייב סיטי ולשלם לפי חודש, מדובר על מערכת מסודרת ומוכנה, שחוסכת את כל הכאב ראש של בניית האתר מהתחלה ועד הסוף, פה הוא פשוט בונה את האתר בעצמו ובקלות, והאתר כבר מוכן על ידי החברה.

 

מה אתם עושים בשביל להרוויח פה כסף מהבית?


פשוט מביאים לקוחות שמעוניינים להשכיר אתר במערכת לייב סיטי זה הכל! אתם נקראים מפיצים וכל לקוח שתביאו שהוא יקנה למשל חבילת “ריסלר” אתם תקבלו אחוזים ממה שהלקוח ישלם! בחבילה הכי יקרה שלהם אתם תקבלו 1,734 שקל! אם תביאו לקוח שיקנה אותה! בקיצור שווה ביותר, ומדובר על חברה מאוד וותיקה ומפורסמת בתחום.

 

אוהבים שופינג? אוהבים קניות אונליין? בואו להרוויח כסף עם חברת השופינג זול פה – zolpo

מה עושים בחברת זול פה? מרוויחים כסף מכל לקוח שיקנה את אחד המוצרים שלהם דרך הקישורים שלכם מה שנקרא אפיליאציה – שיווק שותפים, אתם תקבלו קישורים מסודרים, ומערכת שותפים מסודרת עם דוחות על כל תנועה שתביאו לקישורים האלו, כולל דוחות תשלומים מסודרים, ופשוט תשווקו אותם בכל מקום אפשרי! 

 

היתרון בחברת זול פה שיש להם מגוון עצום של מוצרים שאפשר לשווק! ככה שכמעט כל לקוח ירצה לקנות שם לפחות מוצר או 2, המחירים שלהם באתר מצויינים אז הלקוחות ישמחו לקנות מוצרים במחירים טובים.

אחרי שתקבלו את הקישורים פשוט פרסמו אותם בכל מקום אפשרי – באתר שלכם, ברשתות חברתיות, באינדקסים, בפורומים, בבלוגים, בטוקבקים ועוד.

 

להרוויח כסף בתוכנית השותפים הגדולה בישראל בתחום הספורט – ticketingo חברת ספורטס איוונטס 365

אם אתם אוהבים ספורט יש תוכנית שותפים שנקראת ticketingo מדובר על תוכנית שותפים שמוכרת כרטיסי ספורט, לאירועי תרבות וספורט בכל העולם!

התוכנית נותנת לכם 7 אחוז עמלה על כל מכירה שתתבצע דרככם! אתם תקבלו באנרים ויתנו לכם גם קישורים ולינקים ויישומונים כדי שתוכלו לשווק אותם, הם מציעים כרטיסים לאירועי ספורט כמו קבוצות בכירות, כדורגל עולמי, טורנירים נבחרים, הופעות ומחזות זמר, חבילות תיור ועוד.

הם קיימים מאז 2006, זאת חברה מאוד מובילה באירופה בתחום מכירת הכרטיסים של אירועי ספורט ותרבות, ואתם יכולים להרוויח שם כסף טוב, אם אתם יודעים לשווק, בקיצור מאוד מומלץ, ברגע שתרשמו אתם יכולים לקחת את הקישורים שלכם ולפזר אותם בכל מקום שקשור לספורט, שזה תחום מאוד פופולרי בישראל.

 

עבודה מהבית וכסף באינטרנט בשיווק שותפים במכללת פסגות – לימודי שוק ההון

תוכנית השותפים של מכללת פסגות – מדובר על חברה מאוד מוכרת, חברה שקיימת שנים ארוכות בתחום לימודי שוק ההון, בורסה ומסחר, ולימודי נדל”ן, ולימודים בתחומים נוספים, אתם נרשמים בחינם ומקבלים קישור אפילייאט/קישור שותף, וכל לקוח שנכנס לקישורים שלכם וישאיר פרטים אתם תקבלו כסף! בסביבות עשרות שקלים לאחד כזה,מגם אם הוא בסוף לא נרשם ללימודי המכללה, יש גם אפשרות לעבוד לפי מכירות, כל לקוח שתביאו שירים למכללה ויתחיל ללמוד תקבלו מאות שקלים, מדובר על חברה חזקה מאוד בשוק בתחומים האלו ומפורסמת בכל מקום גם בטלוויזיה.

 

עבודה קלה מהבית בתחום האסתטיקה בחברת נאטורפיל – naturapil

תוכנית השותפים של חברת נאטורפילמי לא מכיר את חברת נאטורפיל? קיימת בשוק כבר כמה שנים עם 22 סניפים בפריסה ארצית, ומתעסקת בכל מה שקשור ליופי, טיפוח, ניתוחים פלסטיים, הסרת שיער בלייזר, בוטוקס, זריקות נגד קמטים, טיפולי פנים, שימור שיער, ועוד, אתם נרשמים חינם, מקבלים קישורים לדפי נחיתה, ומפיצים אותם בכל מקום אפשרי ברשת, וכל לקוח שיכנס לקישורים שלכם וישאיר פרטים לאחד מהתחומים שחברת אסתטיקה מציעה, אתם תקבלו עשרות שקלים, בקיצור מאוד מומלץ.

 

עבודה מהבית באתר שירותי האינטרנט הדיגיטלי הגדול בעולם פייבר – fiverr

עוד תוכנית שותפים נחמדה קוראים לה פייבר! האתר הבינלאומי הכי גדול בעולם לנותני שירותים בכל מיני תחומים! למשל אם אתם צריכים שירותים של תרגום, כתיבה, שירותי שיווק, פרסום, עיצוב לוגו, מוזיקה, סרטונים לעסק, בקיצור כל מה שאפשר רק לחשוב עליו, אז אתר פייבר הוא הכתובת שלכם, ומה שטוב באתר הזה שיש שם פרילנסרים מכל רחבי העולם שיתנו לכם את השירותים האלו בגרושים!

לאחר שאתם נרשמים חינם לתוכנית השותפים שלהם ואתם יכולים להביא אנשים שיקנו וזה לא קשה בכלל! כי במקום לשלם על לוגו 500 שקל או אלף שקל בפייבר זה עולה רק 20 שקל שזה 5 דולר!

זה היתרון בפייבר, מה שאתם עושים זה מקבלים קישור/לינק אישי ומשווקים את פייבר בכל מקום אפשרי! אתם יכולים לקבל עד 150$ לכל לקוח שתפנו לפייבר, שיקנה שירות מאחד הפרילנסרים באתר, אם יש לכם הרבה חברים, בטח לחלק מהם יש אתרים, או עסקים באינטרנט והם ישמחו ביותר לקנות לוגו או לקבל שירות אחר לעסק במחיר כל כך זולומקום לעשות את זה בארץ במחירים של אלפי שקלים, בפייבר הם עושים את זה בעשרות שקלים או מאות שקלים, ומה שחשוב השירות הוא באמת איכותי וטוב, מדובר על אנשים שנותנים שירות אמין וטוב, וגם אפשר לבטל עסקה אם קיבלתם שירות לא טוב או להחליף או לתקן, מדובר על אתר מאוד רציני, מהגדולים בעולם, והיה עליהם כבר כמה כתבות בחדשות גם בארץ למשל באתר “גלובס“, בקיצור תוכנית שותפים מאוד מומלצת, אתם יכולים להרוויח שם סכומים גבוהים מאוד כי ישראלים אוהבים זול! כידוע לכם ואם תפרסמו אותו חזק אתם תעשו הרבה כסף!

 

איך מתחילים תכלס?

נרשמים חינם בקישור למטה, מקבלים קישורים לקידום ומתחילים! וכל לקוח שיבוא ויכנס דרך הקישור שלכם ויקנה את אחד מהשירותים של פייבר אתם תקבלו כסף!

 

יש עוד אפשרות להרוויח כסף בפייבר על ידי הזמנת חברים לחצו כאן ותוכלו להזמין חבר שיקנה שירותים באתר פייבר ותקבלו 20% עמלה ממה שהוא ישלם, עד 100$ דולר עמלה לעסקה אחת!

 

במקביל תוכלו גם למכור שירותים באתר פייבר, למשל אם אתם יודעים לתרגם לשפות שונות, או שאתם מבינים בעיצוב גרפי, לוגו, באנרים, עיצוב אתרים, או שאתם מתכנתים, או שאתם יודעים לקדם אתרים, או לשווק, או שאתם יודעים לערוך שירים קליפים וסרטונים, אתם מוזמנים להיכנס לקישור כאן ולהתחיל להציע את השירותים שלכם באתר פייבר!

רוצים ללמוד שיווק שותפים אמיתי? רוצים לדעת איפה הכסף הגדול בתחום? במקום לשלם היום על קורס אלפי שקלים, אצלנו הקורס עולה בסך הכל 299 שקלים! זהו! חייגו ותקנו עוד היום כי המחיר עולה מדי פעם שווה להזדרז! 050-9557488

חושבים ששיווק שותפים זה בדיחה? תרשמו בגוגל "תומר חן" ותראו איך ילד בן 15 היה מרוויח עשרות אלפי שקלים בחודש מזה! - 050-955-7488

 

תוכנית השותפים של אחסון אתרים ורישום דומיין – שרלוק הוסט/sherlockhost

 

עוד תוכנית שותפים חביבה וקלה של אחסון אתרים, מדובר על חברה שנקראת “שרלוק הוסט” כן כמו שרלוק הולמס, הם קראו לעצמם “שרלוק הוסט” מדובר על חברה ישראלית שמציעה שירותי אחסון אתרים, ורישום דומיינים, אתם נרשמים חינם ומשווקים את הקישור שתקבלו מהמערכת, קישור יחודי רק שלכם, ועל כל מכירה שתתבצע דרך הקישורים שלכם אתם יכולים לקבל 5% העמלה מכל מה שהלקוחות ישלמו, וכל עוד שהלקוחות שהבאתם משלמים אתם מרוויחים כסף! ובדרך כלל רוב השירותים שיש לחברה הזאת מתאימים ללקוחות לטווח הארוך ככה שזה יוצר לכם הכנסה פסיבית לאורך זמן.

 

תוכנית שותפים מאוד משתלמת, את הכסף תוכלו לקבל לחשבון הבנק שלכם או לחשבון הפייפאל שלכם.

 

עבודה מהבית בחברה המפורסמת אמריקן לייזר

אמריקן לייזר מי לא מכיר את אמריקן לייזר? מופיעים בטלוויזיה, בעיתונים, בחדשות, באינטרנט, אמריקן לייזר היא בין הרשתות אסתטיקה הגדולות בישראל! הם קיימים למעלה מ-20 שנה, ומתעסקים בכל מה שקשור להסרת שיער, הסרת משקפיים בלייזר, טיפולי פנים וגוף, הקפאת שומן, יש להם 17 סניפים בפריסה ארצית.


בנוסף לזה יש להם גם קורסים להסרת שיער למטפלים, בקיצור כל מה שצריך בתחום האסתטיקה, אתם יכולים לשווק אותם ולעשות הרבה כסף!


על כל לקוח שתביאו להם תקבלו כסף, אתם מוזמנים ליצור איתם קשר באתר שלהם ולהציע להם את השיווק שלכם.

 

עבודה מהבית בחברת פרופורציה

פרופורציה זאת חברה מאוד מוכרת בישראל, הופיעה אין ספור פעמים בכתבות, עיתונים, טלוויזה, ברדיו, החברה קיימת שנת 1988, מדובר על חברה שעושה טיפולי הסרת שיער, טיפולים אסתטיים לפנים, חיטוב הגוף, ניתוחים פלסטיים בקיצור כל מה שקשור ליופי פלסטי ולטיפולי יופי ואסתיטקה.

לחברה יש אפשרות לשלם לכם כסף על עבודה קלה מהבית, על ידי שתפנו אליהם חברים או קרובי משפחה, למשל – אם תפנו אליהם חבר שבזכותכם ייצור איתם קשר וירכוש טיפול בעלות של עד 2,000 ש”ח אתם תקבלו כפכפי SALVATOS מתנה, ואם אותו אדם השפנתם ירכוש טיפול יותר יקר מ-2,000 ש”ח אתם תקבלו החזר כספי של בין 250-500 שקלים זיכוי לטיפולים בחברת פרופורציה.

וכמובן אם בא לכם לשווק אותם יותר חזק צרו איתם קשר ותבקשו להיות שותפים ומשווקים של החברה

מי שלא מוציא כסף ועושה ניסיונות באינטרנט לא יצליח, אי אפשר לחפש עבודה מהבית ולמצוא אחרי דקה ולגלגל עשרות אלפי שקלים בחודש, בשביל זה יש לנו קורס שיכוון אתכם בדיוק מה עושים ואיך עובדים מהבית, ואיך עושים משכורת גבוהה באינטרנט, לפרטים חייגו - 050-9557488

אל תפסול כל כך מהר, קודם תבדוק ותברר, כי אולי אתה יכול להתפתח באותו תחום ואתה לא יודע? - 050-955-7488

 

תוכנית השותפים של אתר שופינג דיל

 

תוכנית שותפים שנקראת שופינג דיל, תוכנית שותפים ישראלית. 

 

מה הם מוכרים?

מוצרים של: טיפוח ויופי, מטבח ובישול, לבית ולגינה, גאדג’טים ומשחקים, אקססוריז וביגוד, מוצרים לרכב, אביזרי סלולר, ספורט וכושר, לתינוק ולילד, מוצרים לחיות מחמד.

 

אם יש לכם, בלוג, או ערוץ יוטוב, או קבוצה בפייסבוק, או עמוד בפייסבוק, או כל מדיה שיווקית אחרת, תוכלו להרוויח פה כסף, אתם תרוויחו 4 אחוז קבוע מכל רכישה שתתבצע באתר בזכותכם, למשל יש להם מוצר שעולה 200 שקל אתם לוקחים את הקישור של המוצר ומשווקים אותו ובמידה ותתבצע מכירה אתם תקבלו 4 אחוז מעלות המוצר שזה 8 שקלים, באופן קבוע!

כל פעם שיקנו את אותו מוצר, זאת אומרת אם עכשיו לקוח קונה את המוצר מספר פעמים אתם תקבלו כל פעם שהוא יקנה 4 אחוז, אתם יכולים לשווק את הקישורים שלכם בכל מקום אפשרי, בקבוצות ברשתות החברתיות, באינדקסים בפורומים, תוכלו לעשות סרטונים ביוטיוב על המוצרים, בקיצור בכל דרך אפשרית הרשמה היה בחינם, ויש לכם שירות לקוחות טלפוני קבוע.

אם אתה מעוניין להתקדם הלאה בחיים לאופקים חדשים שלא הכרת, ולהתפרנס באופן מלא בעזרת האינטרנט, יש לך הזדמנות לעבור את הקורס שלנו מהבית, הכל כמובן דרך האינטרנט, ותוכל ללמוד איך עובדים מהבית בכל עבודה שרק תרצה ואיך מרוויחים בעבודה מהבית כסף אמיתי, לפרטים על הקורס חייג/י עוד היום - 050-9557488

אם לא מצאת עבודה מהבית סימן שלא חיפשת מספיק - 050-955-7488

 

KSPקיי אס פי

מי לא מכיר את אחת מהחברות מחשבים הגדולות בישראל, היא מוכרת מחשבים נייחים ומסכים,מחשבים ניידים וטאבלטים,סמארטפונים, טלפונים ושעונים,רכיבי חומרה, תוכנות,ציוד היקפי,גיבוי ואחסון,ציוד שמע קול ונגנים,רשתות ובית חכם,קונסולות, משחקים ומצלמות,אביזרים, כבלים ומתאמים,ספורט ואופניים, מדובר על חברה וותיקה שמציעה לכם להיות שותפים שלה בעבודדה קלה מהבית, כל אחד יכול להצטרף ולעבוד איתם מהבית!

 

מה עושים?
מאוד קל ופשוט, נרשמים מקבלים קישורים של מוצרים בחברה, וכל מוצר שימכר דרככם תקבלו כסף/עמלה מסויימת תלוי במוצר, תוכלו לקבל עמלות גבוהות עד 35% עמלה על מוצרים מסויימים.

 

 

 

תוכנית השותפים של יאללה באסטה

יאללה באסטה מציעים סיורים, סיורים פתוחים,כרטיסי טעימות,ימי כיף וגיבוש,הסיור הדיגיטלי,ארגונים,שובר מתנה, כרטיס טעימות בשוק מחנה יהודה,כרטיס טעימות שוק הפשפשים,כרטיס טעימות שוק הכרמל,כרטיס טעימות שוק לוינסקי,כרטיס טעימות העיר העתיקה בירושלים,כרטיס טעימות שוק נצרת,כרטיס טעימות עכו העתיקה,אתר שוק מחנה יהודה,אתר שוק הפשפשים,אתר שוק הכרמל,אתר שוק לוינסקי,אתר העתיקה בירושלים,אתר שוק נצרת,אתר שוק רמלה,אתר עכו העתיקה,קולינר, בקיצור מתעסקים בכל מה שקשור לשוק, שווקים כמו מחנה יהודה, שוק הכרמל, עיר העתיקה ועוד.

על כל גולש שתביאו להם לאתר שיקנה כרטיס לאחד מהסיורים שלהם תקבלו 10% מהעלות שאותו לקוח ישלם.

 

אם לא תעשו ניסויים בחיים לא תתקדמו לשום מקום, בשביל להצליח בחיים צריך לנסות המון תחומים, ולירות הרבה חיצים עד שקולעים למטרה, ואת כל זה אתם יכולים לעשות בעזרת הקורס שלנו שעולה רק 199 שקלים וילמד אתכם להרוויח כסף קל בעזרת האינטרנט - 050-9557488

מי שלא מנסה לא יודע איפה הוא יכול להצליח - 050-955-7488

 

תוכנית השותפים של יואו

אם יש לכם בלוג, או ערוץ יוטוב, או עמוד פייסבוק, או קבוצה בוואצפ, או שאתם יודעים לעשות העתק הדבק ולא משנה מה הגיל שלכם או אם יש לכם ניסיון, אתם יכולים לעבוד בחברת יואו.

מה הם מוכרים?
ציוד קמפינג, ומחנאות,חבילות גיוס במחירי חיסכון,אוהלים,סנדלי שורש,כפכפים,מתנות,ביגוד צבאי,הכל לחיילת,תוספות לנשק וציוד טקטי ללוחמים,נעלי ספורט,תיקים, תרמילים ומזוודות,היגיינה וטואלטיקה, ציוד כללי לצבא,שפצורים,שעונים,פנסים, AGILITE אג’ילייט,כומתות וסיכות צהל,אולרים, סכינים ומולטי-טולס,ציוד לטלפונים סלולארים,גאדג’טים,ביגוד צבאי לחורף,ציוד חורף,נעלי בלנסטון,מצית זיפו ZIPPO,חבילות שי לבסיס.

לאחר ההרשמה תקבלו קישורים ותפרסמו אותם בכל מקום אפשרי באינטרנט, וכל לקוח שיכנס לאחד מהקישורים שלכם וירכוש מוצר או ציוד שטח מחברת יואו, אתם תקבלו עמלה מסויימת!

 

תוכנית השותפים ועבודה מהבית בטבע קליק

מדובר על חברה שמוכרת מוצרי בריאות וטבע כמו ויטמינים ומינרלים,בעיות בריאותיות,בריאות מינית,תוספי תזונה,צמחי מרפא,מזונות על,הרזיה.

 

עד היום הם שילמו לשותפים שלהם כבר 104,983 ש”ח!

 

איך אפשר להצטרף?


נרשמים, מקבלים קישורים למאות מוצרים של חברת טבע בקליק, יש לכם פאנל ניהול מסודר קל ונגיש שבו תוכלו לעקוב ולקבל דוח על כל העמלות והמכירות שבוצעו דרככם, וגם אם הלקוח הוא לקוח קבוע אתם תקבלו עליו כסף כל עוד הוא קונה מוצרי טבע מהחברה.

בא לכם לעבוד בעבודה מסודרת מהבית? בא לכם ללכת לישון בלילה והכסף יעבוד בשבילכם אוטומטי? יש לנו קורס שילמד אתכם לעבוד מהבית ולגרום למחשב שלכם לעבוד בשבילכם! לפרטים על הקורס חייגו - 050-9557488

אתם מחפשים לעבוד בעבודה קלה מהבית? למה שלא תנסו את הקורס הקצר שלנו שמסביר על כל התחומים שקיימים בעבודות מהבית? - 050-955-7488

 

תוכניות השותפים של החשדניסטים

הם מתעסקים בקורסים וגם בניהול בוטים לאינסטגרם / קורסים / ייעוץ וכל מה שקשור בעיקרון לתחום,ניהול קהילות פייסבוק / הדרכה / ובניית אסטרטגיה עסקית לקהילות ,סרטוני וידאו לעסקים ואפליקציות ,ניהול ושידרוג ערוצי יוטיוב ,קידום ובניית אפליקציות ,כל מה שקשור לתחום ה CBD.


יש להם למעשה 2 תוכניות שותפים:

(1) הם חברת פרסום ושיווק, ועל כל לקוח שתביאו להם תקבלו עמלה של 10% קבוע מכל מה שאותו לקוח ישלם
(2) תוכנית שותפים של הקורסים שלהם, על כל לקוח שתביאו להם שיקנה את הקורס שלהם תקבלו עמלה.

 

עבודה מהבית בתוכנית השותפים בחברת מסר 10

 

מדובר על חברה מוכרת בשוק בתחום הדיוור ומערכות הדיוור שנותנת שירות לעסקים, יש להם מערכת של שליחת דיוורים מיילים וסמסים – SMS, פיצ’רים, ועוד.

אתם תקבלו עמלה על כל לקוח שתביאו שיקנה או ישכיר את המערכת שלהם.

 

 

כדי להרוויח כסף דרך המחשב שלכם, צריך ללמוד בסך הכל קורס אחד שלנו, בקורס הזה תקבלו למעלה מ-60 שיעורים שיסבירו לכם איך עושים כסף באינטרנט, המחיר בדיחה! רק 199 שקלים זהו! 050-9557488

מי שמקמצן על עצמו ועל העסקים של עצמו, לא יתקדם לשום מקום - 050-955-7488

 

תוכנית השותפים של חברת ג’ונסון קלין

חברה שמתעסקת בחומרי ניקוי,ריחות חזקים לכביסה – מוצרי כביסה,בישום וניקוי רצפות,חומרי ניקוי למטבח,מוצרים לחדרי שירותים,ניקוי רצפות ומשטחים,מוצרים משלימים, מוצרי ניילון ואשפתונים,מוצרי, נייר,מטאטאים,מברשות ,מגבים ויעים,מטליות, סקוטשים, סחבות וכפפות,פחים וטואלטיקה,ריחות לבית- טיהור אויר,מוצרי ניקיון אקולוגיים,מוצרי ניקיון מיובאים,פתרונות וציוד מקצועי.

אתם נרשמים חינם, משווקים את המוצרים של החברה ומקבלים עמלות על כל לקוח שיקנה מוצר כלשהו דרך הקישורים והלינקים שלכם.

 

 

עבודה מהבית בשיווק שותפים של חברת Blackbell

מדובר על חברה שנותנת כל מיני שירותים בכל מיני תחומים דיגיטליים, ועבור כל לקוח שתביאו שיקנה את אחד מהשירותים של החברה אתם תקבלו 20% עמלה, כל עוד הלקוח משלם אתם תקבלו 20% עמלה קבוע!

 

תוכנית השותפים של חברת ביז אקדמי – BizAcademy

 

מדובר על אקדמיה דיגיטלית שמוכרים קורסים בכל מיני תחומים, אתם תקבלו 15% עמלה מכל לקוח שתביאו שירשם לאתר ויקנה את אחד מהקורסים שלהם.


כל חבר שיצטרף תחתיכם ויביא לקוחות למערכת גם עליו תקבלו כסף עד 5 רמות:


15% (לרמה הראשונה – אנשים שאתה צרפת)
4% (לרמה השנייה –אנשים שחברים שאתה צירפת הביאו)
3% (לרמה השלישית –אנשים שהחברים של החברים הביאו)
4% (לרמה הרביעית – אנשים שרמה 3 הביאו)
4% (לרמה החמישית – אנשים שרמה 4 הביאו)

אפשר לעשות אלפי ואף עשרות אלפי שקלים בחודש, קבוע!

 

הכנסה נוספת מהבית, יצירת כסף באינטרנט מהבית, עבודה מהבית, דרושים לעבודה מהבית, רוצים שהמשפטים האלו יביאו לכם תועלת? בואו ללמוד את הקורס שלנו ולהרוויח אלפי שקלים בחודש, הקורס עולה רק 199 ש"ח - 050-9557488

בשביל לעשות כסף באינטרנט צריך להתמיד בעבודה הרבה זמן - 050-955-7488

 

עבודה מהבית בשיווק שותפים בחברת פלקס

עוד דרך להרוויח כסף והכנסה פאסיבית מהבית, ידי גיוס לקוחות לחברת פלקס, על כל לקוח שתביאו לחברה תקבלו 151 שקלים, פשוט נרשמים, מקבלים קישורים מפרסמים את הקישורים בכל מקום אפשרי, כמו בלוגים אינדקסים, רשתות חברתיות.

את התשלום אתם מקבלים בשיק במידה והגעתם ל-500 ש”ח.

 

תוכנית השותפים של חברת שיפיטו – shipito

שיפיטו, זאת חברה ישראלית שנמצאת בארצות הברית ומציעה משלוח בינלאומי לכל מקום בעולם, וקבלת משלוחים מכל מקום בעולם, למשל אם קניתם מוצר מאמזון ואין לו משלוח לישראל, אלא רק לארצות הברית, אז תוכלו לשלוח את המוצר למחסני החברה והיא תשלח לכם את זה לישראל תמורת תשלום מסוים.

אבל פה אתם לא צריכים להיות לקוחות אלא אתם שותפים, וכל לקוח שתביאו שישתמש באחד מהשירותים של החברה אתם תקבלו על זה כסף!

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *