Menu

עבודה מהבית בטלמרקטינג/טלמיטינג – נציג שירות טלפוני


עבודה קלה מהבית במתן מענה לשיחות טלפון, שירות לקוחות, או מכירות, טלמרקטינג או טלמיטינג

להרוויח כסף מהבית זה לא חלום!!! זה אפשרי! בגלל זה יצרנו במיוחד בשבילכם קורס שילמד אתכם ישר ולעניין איך לעשות הכנסה נוספת מהבית במחיר של 199 שקלים בלבד!
לא צריך שום ניסיון בשביל הקורסים שלנו, אפילו אנשים בגילאי 70 ומעלה קונים מאיתנו את הקורסים ומכניסים כסף מהאינטרנט! 050-9557488 עבודה מהבית תתקשרו אלינו ותוכלו לעזוב את העבודה המעיקה שלכם!

כסף מהבית - זה כבר לא חלום! עוד 20 שנה כולם יהיו חייבים לעבוד מהבית, אז כדאי להתחיל מעכשיו 2019 מאשר להיות מהאחרונים ב-2040 כי אז כבר לא יהיה במה לעבוד! כולם יקחו לך את המקום עבודה!

 

עבודה מהבית בחברת – תקשוב מהגדולות בישראל

 

אז מה זה טלמרקטינג?

כמו שאתם מתקשרים לחברת הוט, או בזק, סלקום, או פרטנר, ועונה לכם “נציג שירות לקוחות” זה טלמרקטינג!
רק מהבית! במקום ללכת לעבודה, לחכות בפקקים, לקבל צעקות מהבוס, לריב עם עובדים אחרים, להרוויח שכר נמוך, ולחכות שהיום יגמר ותוכלו לברוח לבית, פה אתם תעבדו מהבית מתי ואיך שאתם רוצים!

אז יש לכם פה מספר חברות נחמדות שמציעות עבודה רצינית עם משכורת מלאה מהבית:

 
 

חברת תקשוב

חברה מאוד וותיקה רצינית ומוכרת בשוק שמתעסקת בכל מה שקשור לנציגי שירות טלפוני בכל הארץ! 

החברה הוקמה בשנת 1996 והיא נחשבת היום לחברת תקשורת המובילה בישראל, יש לה 27 סניפים בארץ, ו-4,500 עמדות שירות ומכירות, 6,500 עובדים, ו-5 מיליון שיחות נכנסות בחודש!

לאחרונה היא התחילה לגייס עובדים ונציגי שירות לעבודה מהבית!

 

העבודה היא מאוד קלה – פשוט לתת את השירות שנותנים במוקדי ההשירות לעסקים ולחברות רק מהבית שלכם! במיטה או בכורסא אצלכם בבית הרי ברור שעוד 20 שנה כולם כבר יעבדו מהבית! וכל הנציגי שירות יהיו רק מהבית, אז חברת תקשוב לקחה את הצעד הזה קדימה לפני כולם כמו חברות מתקדמות אחרות!

אז אתם רוצים לעבוד מהבית במשרה רצינית אצל חברת תקשוב?

לחצו על הקישור למטה ותיצרו איתם קשר!

 

עבודה מהבית בשירות לקוחות טלפוני – נציג שירות לקוחות

 

עוד אפשרות לעבוד מהבית בטלמרקטינג, שזה למעשה שירות לקוחות טלפוני – נציג שירות לקוחות, אתם יכולים לעבוד בחברת “אינפיניטי קלאוד” שלמעשה מציעה שירותי אחסון, שירותי גיבוי בענן, כל מיני שירותים למיניהם לעסקים בעולם הווירטואלי, הם מציעים גם בניית אתרים לעסקים, השכרת שרתים וירטואלים, וכל מה שקשור לשרתים ולאחסון אתרים, ניטור שרתים, וכדומה, מה שאתם עושים זה פשוט נותנים שירות ללקוחות “נציג טלמרקטינג” מהבית, עבודה נחמדה משרה מלאה או חלקית, עבודה רצינית מהבית, כל מי שמעוניין יש לכם בקישור הבא פרטים נוספים

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *